POLITICA

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

POLITICA
POLITICA
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Căutare

Rezultate pe:

Rechercher Cautare avansata

Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 FAQ
 Cautare
Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 FAQ
 Cautare

Condamnat pentru genocid , Israel pregătește noul holocaust

In jos

Condamnat pentru genocid , Israel pregătește noul holocaust Empty Condamnat pentru genocid , Israel pregătește noul holocaust

Mesaj Scris de HERACLITORIS FUTEZATORUL Joi Dec 05, 2013 9:38 pm

During a recent Truth Jihad Radio interview, Alan Hart told me that Netanyahu has “shot himself in the foot” on Iran – and may feel that the only solution is to stage a big false flag hoax, whether in Israel or the US.
I used selections from my interview with Alan in today’s Press TV op-ed:
Convicted of genocide, Israel prepares new holocaust
Below is a partial transcript of my interview with Alan Hart.
-KB
alancrops
Alan Hart:
“I don’t think there’ll be war (with Iran) because that has always been a bluff by Netanyahu. We know that most of his military and intelligence people are against it, unless they could somehow bring America in. But one can never rule out the possibility of an Israeli false flag operation, something dreadful that they would seek to blame on Iran. I’m not predicting it. I don’t think it’s likely. But I’m afraid you can’t rule out anything. Because it is now a desperate game for Zionism. Because (the Iran nuclear agreement) would mark the first-ever really big defeat for the Zionist lobby. And as I said, it would free up Obama to be serious about Israel-Palestine.”
Could another Israeli attack on America could be credibly blamed on Iran, given the thaw in relations between the two countries?
“It would hardly be credible to blame Iran (for an Israeli false-flag)? Well, yes and no. It wouldn’t be credible to blame the present Iranian government. But Israel could say, ‘look, okay, so maybe it wasn’t they present government, but there are rogue elements in Iran! And this just goes to show their government doesn’t control them.’”
Are the Israelis really that desperate?
“I think apart from a false-flag operation, Netanyahu has shot himself in the foot.”
Are the hard-line Israelis planning another Palestinian holocaust?
“On present form, I think there will be a final Zionist ethnic cleansing of Palestine. Because the whole Zionist game plan has been to make life hell for the Palestinians of the Occupied Territories. But they’ve nowhere to go and they aren’t going to pack up and go. So when it dawns on Israel’s leaders, as it will, that the demographic time bomb is ticking, and they can’t bring on-stream a puppet Palestinian government that will accept crumbs from Zionism’s table, then there will be the final ethnic cleansing. And it can happen very easily. You get six Mossad agents dressed as Palestinian terrorists and kill thirty, forty, fifty Jews or whatever. And that’s it. Away you go…an internal Israel-Palestine false-flag operation.”
“But the interesting question for me is – and talk about it a lot with friends who know even more than I do about Middle East politics – supposing you get the deal with Iran? Supposing my speculation is right that this does free up Obama to be serious about trying to oblige Israel to be serious about making peace on terms Palestinians can accept. What would he have to do? He would have to read the riot act to Israel. He would have to say to Israel, ‘It’s not in America’s interest that we allow you go on denying the Palestinians an acceptable amount of justice. And if you don’t make peace on that basis, I am going to have to start putting some pressure on you.’ And whether he spelled out the pressure or not, the Isrealis would know what that pressure was. It would mean, for example, an end to America’s vetoes of every Security Council resolution condemning Israel. And it would take us down the road to sanctions. So the question then becomes: If Obama went down that road, how would Israel respond? Now my guess is – and this is me really speculating – my guess is that most Israeli Jews care most about the relationship with America. And if it really came to it, if you had a President who, in this case Obama, was willing to read the riot act, I think the majority of Israeli Jews, despite the fact that they have been brainwashed by Zionist propaganda, they would say to Netanyahu and his coalition government: ‘Enough is enough. We can’t afford to be at odds with America to this extent. So make peace with the Palestinians on terms they can accept.’ That’s my guess. It’s not that simple, of course, because there is the prospect of a Jewish civil war if that happened.”
Might not Israelis just sit out Obama’s term?
“Well, I’m afraid they might do worse than just sit it out. I’ve just outlined the positive scenario, that reason would prevail. But there is an alternative scenario. It could just push a majority of Israeli Jews, in a country that is actually going towards fascism anyway, into saying: ‘Look, even the American President is now completely against us. That just proves the world hates Jews. Always has, always will. So we must unite to tell the world to go to hell.’ That is also a possibility.”
War, ethnic cleansing?
“On present form, I think there will be a final Zionist ethnic cleansing of Palestine. Because the whole Zionist game plan has been to make life hell for the Palestinians of the Occupied Territories. But they’ve nowhere to go and they aren’t going to pack up and go. So when it dawns on Israel’s leaders, as it will, that the demographic time bomb is ticking, and they can’t bring on-stream a puppet Palestinian government that will accept crumbs from Zionism’s table, then there will be the final ethnic cleansing. And it can happen very easily. You get six Mossad agents dressed as Palestinian terrorists and kill thirty, forty, fifty Jews or whatever. And that’s it. Away you go…an internal Israel-Palestine false-flag operation.”
“American presidents are frightened that if Israel was pushed too far, against its own will, it would create mayhem in the reason. That’s not just guesswork on my part. I once had a very good long conversation with President Carter, when I was doing my secret Middle East peace initiative between Arafat and Peres. I met with Carter after he was out of office. You remember, early on in his first term, his only term, he did this great major deal with the Soviet Union. It was the Joint US-Soviet Declaration of Principles for Peace. And the whole world, the whole journalistic and commentators’ world, said ‘Maybe this is finally it. They’ve got the US and the Soviet Union prepared to do it (make peace in Palestine-Israel). The Arabs accepted it. Even Arafat accepted it for the PLO, though in substance it gave the Palestinians nothing. Who rejected it? Surprise, surprise: Israel. Now what happened was that Moshe Dayan, Israel’s one-eyed warlord, had crossed the floor from the Labor Party to join Begin’s coalition government and become his Foreign Minister. And when that Joint US-Soviet Declaration was published, Dayan went to the White House. And when he left it, the Joint US-Soviet Declaration had been torn up and replaced by a new Memorandum of Agreement between America and Israel. Now when I talked with Carter, I said to him, ‘Look, the common speculation is that Dayan played the usual game and said ‘Don’t go down that road Mr. President or you’ll never get a second term.’ And I said to President Carter ‘I don’t believe that; it was still quite early in your first term, and if you’d pulled it off, they might have even asked you to have a third term!’ And he said – and I’m not quoting him exactly – but he said I was right, to the extent that there was much more to it. And what he actually said was, that what Dayan said to him was, ‘Mr. President, my Prime Minister is mad. He’s quite capable of bombing the oil fields.’ So there are two great crosses, if you like, on the Oval Office desk. One is the Zionist Lobby’s influence; the other is the American fear of what an angry Israel might do in the region to cause mayhem and disrupt the global economy or whatever.”
The madman theory?
“When I was doing my Mideast shuttle diplomacy, I had reason to keep Ezer Weizman informed. Although he was part of the Begin government, he loathed it and was trying to keep it from going totally bananas. And I had an appointment with him one day, to meet with him at 12 o’clock in the Ministry of Defense in Tel Aviv. And when I arrived, strangely the Ministry of Defense was very, very empty. Yes, it was lunchtime, so people were out strolling along the beach or whatever. But it still seemed to me very empty. At the desk they said to me, ‘The Minister’s not here at the moment. But he’s asked that you wait in his outer office. And about twenty minutes later, Ezer Weizman, Israel’s Defense Minister…I heard what sounded like weary steps coming up the stone steps to his office. And he stood in the doorway. He was quite a big man. And he leaned against the door, and he looked exhausted, and he said ‘shalom.’ Then he walked over to me, put his arm around my shoulder, walked me into his inner sanctum, and closed the door. He plunked himself into a chair, chucked his own feet on the desk, and motioned me to sit in the chair opposite. And I was sitting there looking at him…he seemed to be looking at me, but he was obviously looking right past me. And I said to him, ‘Ezer, you’ve obviously got a big problem on your mind.’ I imagined that maybe an Israeli plane had been hijacked or shot down. So I said, ‘Shall I make another appointment?’ And he said, ‘No, Alan, I’ll tell you why I’m late.’ He said: ‘I’ve just been checking out something.’ He said ‘This lunchtime, Sharon convened a meeting of many senior military officers, and they had signed a blood oath that in the event of any Israeli government withdrawing from the Occupied Territories, those who had signed the oath would take the men loyal to them, join forces with the settlers who would oppose the implementation of any withdrawal, and fight their own government to the death. Now when Ezer told me that story, he looked at me and he said: ‘Do you think Sharon would do that?’ And I said ‘Ezer, I’m a visiting goy! You’re Israel’s Defense Minister! What do YOU think?’ And he said: ‘Of course he would. He’s mad enough to nuke the entire fucking Arab world.’ Quote-unquote. So yes, there’s madness and madness.”

Related Posts:
Press TV: US Builds Israeli Nuke Bunkers and Bio-War Labs
Are Israel’s Jews, some of them, on their way to becoming Nazis?
Global March to Jerusalem Began in Tahrir Square
To Renee Fleming from a Flaming Fleming
Germany: Still Under Control of Foreign Powers
Short URL: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
HERACLITORIS FUTEZATORUL
HERACLITORIS FUTEZATORUL

Data de inscriere : 28/12/2008

Sus In jos

Condamnat pentru genocid , Israel pregătește noul holocaust Empty Condamnat de genocid , Israel pregătește nou holocaust

Mesaj Scris de HERACLITORIS FUTEZATORUL Joi Dec 05, 2013 9:40 pm

În timpul unui interviu recent Adevărul Jihad Radio , Alan Hart mi-a spus că Netanyahu a " sa împușcat în picior " pe Iran - și pot simți că singura soluție este de a organiza o mare farsă steag fals , fie în Israel sau SUA .
Am folosit selecții din interviul meu cu Alan în de astăzi Press TV op - ed :
Condamnat de genocid , Israel pregătește nou holocaust
Mai jos este o transcriere partiala de interviul meu cu Alan Hart .
- KB
alancrops
Alan Hart :
" Eu nu cred că va fi război ( cu Iranul ), pentru că a fost întotdeauna un bluff de Netanyahu . Știm că cele mai multe dintre oamenii lui militare și de informații sunt împotriva ei , dacă nu ar putea aduce într-un fel America de inch Dar nu se poate exclude posibilitatea unei operațiuni israelian steag fals , ceva îngrozitor că vor căuta să dea vina pe Iran . Eu nu -l prezic . Nu cred că este posibil . Dar mă tem că nu se poate exclude nimic . Pentru că acum este un joc disperat pentru sionism . Deoarece ( acordul nuclear al Iranului ) ar marca într-adevăr mare, înfrângerea primul - vreodată pentru lobby sionist . Și, după cum am spus , s-ar elibera Obama să fie serios despre Israel - Palestina . "
Ar putea un alt atac israelian asupra Americii ar putea fi pus în mod credibil în Iran , având în vedere dezghețul în relațiile dintre cele două țări ?
" Ar fi greu de crezut de vina Iran ( pentru un steag fals - israelian ) ? Ei bine , da și nu . Nu ar fi credibil să dea vina pe guvernul iranian actual . Dar Israel ar putea spune , " uite , bine , așa că poate nu a fost acestea prezintă guvern , dar există elemente necinstiți în Iran ! Și acest lucru merge doar pentru a arăta guvernul lor nu le supune controlului . "
Sunt israelienii într-adevăr așa de disperat ?
" Cred că în afară de o operațiune false - flag , Netanyahu a sa împușcat în picior . "
 Sunt greu -line israelienii de planificare un alt holocaust palestinian ?
" În forma actuală , cred că va fi o epurare etnică sionist final al Palestinei . Pentru că întregul plan de joc sionist a fost de a face viata un iad pentru palestinienii din teritoriile ocupate . Dar le-am unde să meargă și ei nu sunt de gând să împacheteze și du-te . Deci, atunci când zorile pe liderii lui Israel , așa cum va fi, că bomba demografică ticăie , și ei nu pot aduce pe - curge un guvern palestinian marionetă care va accepta firimiturile de la masa Sionismul lui , atunci nu va fi purificarea etnică final. Și se poate întâmpla foarte ușor . Ai șase agenți Mossad îmbrăcați ca teroriștii palestinieni și ucide treizeci , patruzeci , cincizeci de evrei, sau orice altceva . Și asta e tot . De departe ai merge ... un Israel - Palestina operare false - flag intern . "
" Dar întrebarea interesantă pentru mine este - și vorbesc despre asta mult cu prietenii care stiu chiar mai mult decât mine despre politica din Orientul Mijlociu - presupunând te acordul cu Iranul ? Presupunând speculații meu este corect ca acest lucru nu elibera Obama să fie serios despre încercarea de a obliga Israelul să fie serios despre a face pace în termeni palestinienii pot accepta . Ce ar trebui să fac ? El ar trebui să citească actul de revoltă în Israel . El ar trebui să-i spun lui Israel , " Nu e în interesul Americii că ne permite să mergem pe negarea palestinieni o sumă acceptabilă de justiție . Și dacă tu nu faci pace pe această bază , am de gând să trebuie să înceapă a exercitat o presiune pe tine . " Și dacă el a precizat presiune sau nu, Isrealis ar ști ce-a fost presiune . Aceasta ar însemna , de exemplu , un capăt la dreptul de veto America de orice rezoluție a Consiliului de Securitate condamnă Israel . Și ne-ar lua pe drumul de sancțiuni . Deci, întrebarea devine apoi : În cazul în care Obama a mers pe acest drum , cum ar raspunde Israel ? Acum, cred mea este - și acest lucru este într-adevăr mi- a specula - cred mea este că majoritatea evreilor din Israel pasă cel mai mult despre relația cu America . Și dacă într-adevăr a venit la ea , în cazul în care ați avut un președinte care , în acest caz Obama , a fost dispus să citească actul de revoltă , cred că cea mai mare parte a evreilor din Israel , în ciuda faptului că au fost spălați pe creier de propaganda sionistă , ei ar fi spune Netanyahu și guvernul său de coaliție : " destul este de ajuns . Nu ne putem permite să fie în contradicție cu America de la această măsură . Deci, a face pace cu palestinienii în condiții care le pot accepta . " Asta e presupunerea mea . Nu e așa de simplu , desigur , pentru că nu există perspectiva unui război civil evreiesc dacă ce sa întâmplat . "
Ar putea să nu israelieni doar sta pe termen lui Obama ?
" Ei bine , mă tem că s-ar putea face mai rău decât doar o stea afară . Tocmai am prezentat scenariul pozitiv , acest motiv ar prevala . Dar există un scenariu alternativ . Aceasta ar putea împinge doar o majoritate de evrei israelieni , într-o țară care se întâmplă de fapt față de fascism , oricum , în spunând : " Uite , chiar președintele american este acum complet împotriva noastră . Care se dovedește doar lumea urăște evreii . Are întotdeauna , întotdeauna va fi . Deci, trebuie să ne unim pentru a spune lumii de a merge în iad. " Aceasta este , de asemenea, o posibilitate . "
Război , epurare etnică ?
" În forma actuală , cred că va fi o epurare etnică sionist final al Palestinei . Pentru că întregul plan de joc sionist a fost de a face viata un iad pentru palestinienii din teritoriile ocupate . Dar le-am unde să meargă și ei nu sunt de gând să împacheteze și du-te . Deci, atunci când zorile pe liderii lui Israel , așa cum va fi, că bomba demografică ticăie , și ei nu pot aduce pe - curge un guvern palestinian marionetă care va accepta firimiturile de la masa Sionismul lui , atunci nu va fi purificarea etnică final. Și se poate întâmpla foarte ușor . Ai șase agenți Mossad îmbrăcați ca teroriștii palestinieni și ucide treizeci , patruzeci , cincizeci de evrei, sau orice altceva . Și asta e tot . De departe ai merge ... un Israel - Palestina operare false - flag intern . "
" Președinți americani se tem că , dacă Israelul a fost impins prea departe , împotriva propriei voințe , ar crea haos în motivul . Asta nu e doar o presupunere din partea mea . Am avut o dată un foarte bun lungă conversație cu președintele Carter , când făceam inițiativa mea secretă pace în Orientul Mijlociu între Arafat și Peres . M-am întâlnit cu Carter după ce a fost în birou . Vă amintiți , încă de la începutul primului său mandat , numai mandat , el a făcut acest mare mare cu Uniunea Sovietică . Acesta a fost Declarația comună americano - sovietic de principii pentru Pace . Și toată lumea , toată jurnalistic și comentatori "lumea , a spus " Poate că acest lucru este în cele din urmă ea . Le-am luat din SUA și Uniunea Sovietică pregătit să o fac ( face pace in Palestina - Israel ) . Arabii l-au acceptat . Chiar Arafat a acceptat pentru OEP , deși în fond ea a dat palestinienilor nimic . Care l-au respins ? Surpriza , surpriza : Israel . Acum, ce sa întâmplat a fost că Moshe Dayan , Warlord cu un singur ochi lui Israel , a traversat podeaua din Partidul Muncii să se alăture lui Begin guvernul de coaliție și a devenit ministrul său de externe . Și în momentul în care Declarația comună americano- sovietic a fost publicat , Dayan a mers la Casa Albă . Și când el a plecat , Declarația comună americano - sovietic a fost rupt și înlocuit cu un nou Memorandum de Acord între America și Israel . Acum, când am vorbit cu Carter , i-am spus , " Uite , comun speculațiile este că Dayan jucat jocul obișnuit și a spus :" Nu merge în jos pe acel drum domnule președinte sau nu vei obține un al doilea mandat . " Și i-am spus președintelui Carter " nu cred că , ea era încă destul de devreme în termen dvs. în primul rând , și dacă te-ai scos-o , s-ar putea fi chiar te-a rugat să aveți un al treilea mandat ! " Și el a spus - și nu-l cita exact - dar el a spus că a avut dreptate , în măsura în care nu a fost cu mult mai mult la ea . Și ceea ce a spus de fapt a fost , că ceea ce Dayan spus a fost , " Dl. Președintele , prim-ministrul meu este nebun . El este destul de capabil de bombardarea câmpurile petroliere . " Deci, există două mari cruci , dacă vă place , pe birou Biroul Oval . Una dintre ele este influența lobby sionist lui , iar cealaltă este frica american a ceea ce s-ar putea face o Israel furios din regiune de a provoca haos și perturba economia globală sau orice altceva " .
Teoria nebun ?
" Când am fost de a face din Orientul Mijlociu diplomația meu de transfer , am avut un motiv pentru a menține Ezer Weizman informat . Deși el a fost parte a guvernului de a începe , el a urât și a încercat să-l păstrați de la a merge în totalitate banane . Și am avut o intalnire cu el o zi, să se întâlnească cu el la ora 12 , în cadrul Ministerului Apărării din Tel Aviv . Și când am ajuns , ciudat Ministerul Apărării a fost foarte , foarte gol . Da, a fost la prânz , astfel încât oamenii au fost în plimbați de-a lungul plajei sau orice altceva . Dar încă mi sa părut foarte gol . De la biroul ei mi-a spus , " Ministrul nu e aici în acest moment . Dar el a cerut să așteptați în biroul său exterior . Și aproximativ douăzeci de minute mai târziu , Ezer Weizman , Ministrul Apărării din Israel ... Am auzit ceva ce semăna cu pași obosiți vine treptele de piatră la biroul său . Și a stat în prag . El a fost destul de un om mare . Și el se rezemă de ușă , și sa uitat epuizat , și el a spus " Shalom . " Apoi a venit spre mine , pune brațul în jurul umărului meu , mi- a intrat în sanctuarul lui interioară , și a închis ușa . El însuși a cheltuit într-un scaun , aruncat propriile picioarele pe birou , și mi-a făcut semn să stau în scaunul opusul . Și stăteam acolo uita la el ... el părea să fi uitat la mine , dar el a fost, evident, uita chiar pe lângă mine . Și i-am spus , " Ezer , le-ați luat în mod evident o mare problemă pe mintea ta . " Mi-am imaginat că poate un avion israelian a fost deturnat sau doborât . Așa că am spus , " Să faceți o altă programare ? " Și el a spus , El a spus: " Nu , Alan , am să-ți spun de ce am întârziat . " : " . Tocmai am fost verificat ceva ", a spus " acest prânz , Sharon a convocat o întâlnire de mulți ofițeri militari de rang înalt , și au semnat un jurământ de sânge care , în caz de orice guvern israelian retrage din teritoriile ocupate , cei care au semnat jurământul ar lua oamenii loiali pentru a le , și unească forțele cu coloniștii care s-ar opune punerii în aplicare a oricărei retragere , precum și lupta împotriva propriului guvern până la moarte . Acum, când Ezer mi-a spus povestea asta , sa uitat la mine și a spus : " ? Crezi ca Sharon ar face asta " Și i-am spus " Ezer , eu sunt un goy vizita! Ești Ministrul Apărării din Israel ! Ce crezi Și el a spus : " ? Desigur, el ar fi . E suficient de nebun pentru a nuke întreaga lume arabă dracului . " Quote - încheiat citatul . Deci, da , nu e nebunie și de nebunie . "
HERACLITORIS FUTEZATORUL
HERACLITORIS FUTEZATORUL

Data de inscriere : 28/12/2008

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum