Căutare
Ultimele subiecte
PONTA, HERAUS, MERGI LA TZUHAUS !
4 participanți
Pagina 1 din 1
PONTA, HERAUS, MERGI LA TZUHAUS !
"dacă CSAT nu avizează privatizarea CFR Marfă" aceasta nu va fi făcută, afirmând însă, că anterior, CSAT a avizat trei privatizări, ceea ce înseamnă că a "acţionat ilegal", iar preşedintele Băsescu, dacă nu are vreo atribuţie, "să tacă din gură". [Ce p...mea, pisicul Ponta asa mieuna -SINELE AU PRINS RUGINA CAT TIMP EU AM FOST IN CHINA )
Trenule, masina mica ,
unde-l duci pe Pontanica ?
Gara e la Rahova
sau l-asteapta don Becali
la septic, la Jilava ?
CFR Marfă-CSAT. Administraţia Prezidenţială reacţionează la declaraţiile premierului Victor Ponta.
Referitor la declaraţiile ministrului interimar al Transporturilor şi prim-ministru al Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta, făcute joi, 25 iulie, la Sibiu, potrivit căror Consilul Suprem de Apărare a ţării (CSAT) ar fi avizat trei contracte de privatizare, purtătorul de cuvânt al preşedintelui României, domnul Traian Băsescu, domnul Bogdan Oprea, face următoarea precizare:
„De la intrarea în vigoare a Legii nr. 415 din 27 iunie 2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării şi până în prezent, CSAT nu a avizat niciodată un contract de privatizare după încheierea procesului de licitaţie, acest lucru neintrând în atribuţiile CSAT. Preşedintele României, domnul Traian Băsescu, îl invită pe ministrul interimar al Transporturilor şi prim-ministru al Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta, să nominalizeze cele trei contracte de privatizare care, potrivit domniei sale, au primit avizul CSAT. De asemenea, ministrul interimar al Transporturilor şi prim-ministru al Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta, este invitat să-şi asume responsabilitatea care decurge din funcţiile pe care le îndeplineşte în derularea privatizării companiei CFR Marfă SA. Având în vedere că domnul prim-ministru Victor-Viorel Ponta consideră că procesul de privatizare a CFR Marfă SA desfăşurat până în prezent este un succes, domnul preşedinte Traian Băsescu îl roagă pe domnul prim-ministru Victor-Viorel Ponta să depună toate eforturile necesare pentru ca această privatizare să nu se tranforme într-un nou eşec de tip «Oltchim» care ar afecta grav şi salariaţii şi compania Oltchim şi economia naţională.”.
Victor Ponta a anunţat joi, la Sibiu, că este decis să readucă pe profit compania CFR Marfă, chiar dacă CSAT nu va aviza privatizarea, situaţie în care premierul a spus că această companie va fi condusă de un manager privat şi va fi restructurată. “Dacă nu are competenţe CSAT-ul, dar a avizat de trei ori până acum, înseamnă că de trei ori a acţionat ilegal. Dacă chiar nu are domnul preşedinte nicio atribuţie despre CFR, atunci aşa, pe româneşte, să tacă din gură. Dacă are şi dacă ştie ceva, e cel mai bun cadru, cadrul instituţional, să ne spună, să nu ne lase să facem vreo greşeală, Doamne fereşte!”, a mai spus Victor Ponta.
http://www.ziuaveche.ro/actualitate-interna/politica-interna/cfr-marfa-csat-administratia-prezidentiala-reactioneaza-la-declaratiile-lui-ponta-182003.html
„De la intrarea în vigoare a Legii nr. 415 din 27 iunie 2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării şi până în prezent, CSAT nu a avizat niciodată un contract de privatizare după încheierea procesului de licitaţie, acest lucru neintrând în atribuţiile CSAT. Preşedintele României, domnul Traian Băsescu, îl invită pe ministrul interimar al Transporturilor şi prim-ministru al Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta, să nominalizeze cele trei contracte de privatizare care, potrivit domniei sale, au primit avizul CSAT. De asemenea, ministrul interimar al Transporturilor şi prim-ministru al Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta, este invitat să-şi asume responsabilitatea care decurge din funcţiile pe care le îndeplineşte în derularea privatizării companiei CFR Marfă SA. Având în vedere că domnul prim-ministru Victor-Viorel Ponta consideră că procesul de privatizare a CFR Marfă SA desfăşurat până în prezent este un succes, domnul preşedinte Traian Băsescu îl roagă pe domnul prim-ministru Victor-Viorel Ponta să depună toate eforturile necesare pentru ca această privatizare să nu se tranforme într-un nou eşec de tip «Oltchim» care ar afecta grav şi salariaţii şi compania Oltchim şi economia naţională.”.
Victor Ponta a anunţat joi, la Sibiu, că este decis să readucă pe profit compania CFR Marfă, chiar dacă CSAT nu va aviza privatizarea, situaţie în care premierul a spus că această companie va fi condusă de un manager privat şi va fi restructurată. “Dacă nu are competenţe CSAT-ul, dar a avizat de trei ori până acum, înseamnă că de trei ori a acţionat ilegal. Dacă chiar nu are domnul preşedinte nicio atribuţie despre CFR, atunci aşa, pe româneşte, să tacă din gură. Dacă are şi dacă ştie ceva, e cel mai bun cadru, cadrul instituţional, să ne spună, să nu ne lase să facem vreo greşeală, Doamne fereşte!”, a mai spus Victor Ponta.
http://www.ziuaveche.ro/actualitate-interna/politica-interna/cfr-marfa-csat-administratia-prezidentiala-reactioneaza-la-declaratiile-lui-ponta-182003.html
Basescu e de vina
Decizia premierului Victor Ponta de a trimite la CSAT "rezultatul finalizarii negocierilor privind privatizarea companiei CFR Marfa" este, dincolo de a fi doar ridicola, un truc prin care premierul vrea sa-l scoata vinovat pe Traian Basescu de esecul previzibil al acestei afaceri dubioase. Deja l-a acuzat de atitudine antiromaneasca dupa ce seful statului a chestionat adevaratele intentii ale cumparatorului. "Cheia ramane daca acel castigator va putea moderniza CFR Marfa sau daca nu cumva incepe sa taie cu zecile de mii de vagoane sa achite din vanzarea fierului vechi datoriile la banci", a declarat presedintele Traian Basescu, luni, 22 iulie, cand i-a cerut premierului sa-si asume semnarea contractului de privatizare.
Mai mult, prin decizia de a amana pana pe 23 august numirea unui nou ministru la transporturi in locul lui Relu Fenechiu, demis dupa sentinta Inaltei Curti, care l-a condamnat la 5 ani de inchisoare cu executare in dosarul Transformatorul, presedintele Basescu l-a obligat practic pe Victor Ponta la o decizie. Premierul a adoptat o pozitie tipic romaneasca: nu-si asuma nimic prefacandu-se totusi ca aproba ceva dar cerand altora sa se pronunte daca-i bine sau nu.
Aici lucrurile sunt simple: Victor Ponta ori semneaza contractul, ori nu. A trimite la CSAT un contract de privatizare seamana cu metoda fugii de raspundere din trecut, cand marile contracte de privatizare treceau obligatoriu prin Parlament. Era un mod de evita raspunderile individuale ale celor care au negociat privatizarea: ministru, echipa de negociere, eventul premier, adica toti cei care-si angajeaza prin semnatura raspunderea pentru corectitudinea inchierii unui contract.
Guvernul sustine ca are tot dreptul sa ceara aviz de la CSAT la finalul procesului de privatizare din moment ce declansarea lui a fost decisa tot aici. "Decizia Guvernului este consecventa cu procedura pe care a aprobat-o CSAT in ceea ce priveste strategia de privatizare a CFR Marfa. Consideram ca, daca CSAT s-a pronuntat in legatura cu aceasta privatizare inainte de derularea sa, trebuie sa se pronunte si cu privire la rezultatele negocierii", se arata intr-un comunicat al purtatorului de cuvant al Guvernului dat publicitatii miercuri seara. Este un fals argument.
Decizia strategica de a privatiza transportul pe calea ferata s-a luat, intra-adevar, de CSAT. Aici se hotaraste daca o tara isi pune in mainile unui operator privat o parte din infrastructura strategica, stabileste un standard. In rest, este strict treaba Guvernului sa deruleze procesul de privatizare, de la licitatie la semnarea contractului. Metoda "o mana de oameni aranjeaza o mare afacere dar semneaza toata lumea" era folosita cu succes in guvernarea Nastase pentru a evita neplaceri dupa.
Evident ca Victor Ponta stie ca nu va obtine aprobarea CSAT. Nu va spune insa adevarul, nu va recunoaste ca n-are treaba Consiliul Suprem de Aparare al Tarii cu avizarea contractelor de privatizre. Va spune ca Traian Basescu se opune privatizarii, ca e anti-roman, ca pune bete in roate guvernului, ca este, pe scurt, de vina pentru inca o prostie facuta de Guvern. Pe scurt, Victor Ponta isi pregateste acum alibiuri, inventeaza tot felul de motive pentru a tipa in final eterna scuza pentru tot raul din lume: "Basescu e de vina!".
Fostul ministru al transporturilor, Relu Fenechiu, spune deja de-a dreptul acest lucru: "Atunci cand presedintele Traian Basescu iese si spune ca omul de afaceri Gruia Stoica (castigatorul licitatiei privatizarii CFR Marfa) este cercetat pentru infractiuni financiare, ma indoiesc ca vreo banca din Romania ii va mai acorda imprumuturi. (...) Traian Basescu a blocat pur si simplu accesul GFR la imprumut. Pot sa va spun ca orice banca din Romania nu va mai imprumuta GFR".
S-ar putea ca premierul Victor Ponta sa-si doreasca prelungirea disputei cu Traian Basescu pe tema privatizarii CFR, inclusiv printr-o sesizare la Curtea Constitutionala pe motiv de conflict intre institutiile statului, pentru a trage de timp si pentru a se scuza ulterior ca marele vinovat pentru esecul privatizarii trebuie cautat la Cotroceni.
Sigur ca o buna parte a presei ii va ajuta pe liderii USL sa propage minciuni. In unele cazuri, minciunile pur si simplu nu tin. Este si cazul privatizarii CFR Marfa. Marele public nu s-a lasat ametit de bla-bla-urile politice ale unui Ponta sau Fenechiu. Pana una alta, cateva mii de sindicalisti de la CFR striga astazi "hotii" si "opriti privatizarea" sub ferestrele guvernului, nu la Cotroceni.
Sa recapitulam: omul de afaceri Gruia Stoica si GFR-ul care a capusat ani buni CFR Marfa tocmai au castigat o licitatie in Romania, alta prin Croatia, era cat pe ce sa puna mana pe afacere si in Bulgaria. Daca investitorul e atat de mare si serios, daca totul e in regula asa cum sustine peste tot la TV, ce-l impiedica pe Victor Ponta sa semneze contractul? Temerea ca Gruia Stoica nu va gasi bani? Dar erau pe teava, ca si luati, daca existau, care-i problema? Ni s-a spus ca omul nu e un nou Dan Diaconescu.
"Traim in Romania si nu cred ca acum are cineva 200 de milioane de euro cash. Avem o parte din bani, pentru ca nicio banca, o institutie financiara externa sau fond nu poate sa iti dea acesti bani. Avem o parte din bani, dar marea majoritate vor fi din creditari. (...) Avem active de peste 400 de milioane de euro, GFR este bancabil, am vorbit cu institutii financiare externe si exista acesti bani", a explicat Gruia Stoica pe 20 iunie, la data anuntarii castigatorului licitatiei.
Unde s-au evaporat banii? Daca existau, de ce nu s-a semnat nimic o luna de zile? Cine l-a impiedicat pe Relu Fenechiu cat a mai stat ministru pana la condamare sau pe Victor Ponta sa-si puna iscalitura pe contractul de privatizare CFR Marfa? Perspectiva unui nou Oltcim cu consecinte si mai dramatice? Groaza ca Traian Basescu stie ceva maim multe despre privatizare, frica de proteste, de imaginea vagoanelor taiate bucati si duse la fier vechi, eventual de procurori?
Orice ar fi, Basescu e de vina!
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-15256127-basescu-vina.htm
Mai mult, prin decizia de a amana pana pe 23 august numirea unui nou ministru la transporturi in locul lui Relu Fenechiu, demis dupa sentinta Inaltei Curti, care l-a condamnat la 5 ani de inchisoare cu executare in dosarul Transformatorul, presedintele Basescu l-a obligat practic pe Victor Ponta la o decizie. Premierul a adoptat o pozitie tipic romaneasca: nu-si asuma nimic prefacandu-se totusi ca aproba ceva dar cerand altora sa se pronunte daca-i bine sau nu.
Aici lucrurile sunt simple: Victor Ponta ori semneaza contractul, ori nu. A trimite la CSAT un contract de privatizare seamana cu metoda fugii de raspundere din trecut, cand marile contracte de privatizare treceau obligatoriu prin Parlament. Era un mod de evita raspunderile individuale ale celor care au negociat privatizarea: ministru, echipa de negociere, eventul premier, adica toti cei care-si angajeaza prin semnatura raspunderea pentru corectitudinea inchierii unui contract.
Guvernul sustine ca are tot dreptul sa ceara aviz de la CSAT la finalul procesului de privatizare din moment ce declansarea lui a fost decisa tot aici. "Decizia Guvernului este consecventa cu procedura pe care a aprobat-o CSAT in ceea ce priveste strategia de privatizare a CFR Marfa. Consideram ca, daca CSAT s-a pronuntat in legatura cu aceasta privatizare inainte de derularea sa, trebuie sa se pronunte si cu privire la rezultatele negocierii", se arata intr-un comunicat al purtatorului de cuvant al Guvernului dat publicitatii miercuri seara. Este un fals argument.
Decizia strategica de a privatiza transportul pe calea ferata s-a luat, intra-adevar, de CSAT. Aici se hotaraste daca o tara isi pune in mainile unui operator privat o parte din infrastructura strategica, stabileste un standard. In rest, este strict treaba Guvernului sa deruleze procesul de privatizare, de la licitatie la semnarea contractului. Metoda "o mana de oameni aranjeaza o mare afacere dar semneaza toata lumea" era folosita cu succes in guvernarea Nastase pentru a evita neplaceri dupa.
Evident ca Victor Ponta stie ca nu va obtine aprobarea CSAT. Nu va spune insa adevarul, nu va recunoaste ca n-are treaba Consiliul Suprem de Aparare al Tarii cu avizarea contractelor de privatizre. Va spune ca Traian Basescu se opune privatizarii, ca e anti-roman, ca pune bete in roate guvernului, ca este, pe scurt, de vina pentru inca o prostie facuta de Guvern. Pe scurt, Victor Ponta isi pregateste acum alibiuri, inventeaza tot felul de motive pentru a tipa in final eterna scuza pentru tot raul din lume: "Basescu e de vina!".
Fostul ministru al transporturilor, Relu Fenechiu, spune deja de-a dreptul acest lucru: "Atunci cand presedintele Traian Basescu iese si spune ca omul de afaceri Gruia Stoica (castigatorul licitatiei privatizarii CFR Marfa) este cercetat pentru infractiuni financiare, ma indoiesc ca vreo banca din Romania ii va mai acorda imprumuturi. (...) Traian Basescu a blocat pur si simplu accesul GFR la imprumut. Pot sa va spun ca orice banca din Romania nu va mai imprumuta GFR".
S-ar putea ca premierul Victor Ponta sa-si doreasca prelungirea disputei cu Traian Basescu pe tema privatizarii CFR, inclusiv printr-o sesizare la Curtea Constitutionala pe motiv de conflict intre institutiile statului, pentru a trage de timp si pentru a se scuza ulterior ca marele vinovat pentru esecul privatizarii trebuie cautat la Cotroceni.
Sigur ca o buna parte a presei ii va ajuta pe liderii USL sa propage minciuni. In unele cazuri, minciunile pur si simplu nu tin. Este si cazul privatizarii CFR Marfa. Marele public nu s-a lasat ametit de bla-bla-urile politice ale unui Ponta sau Fenechiu. Pana una alta, cateva mii de sindicalisti de la CFR striga astazi "hotii" si "opriti privatizarea" sub ferestrele guvernului, nu la Cotroceni.
Sa recapitulam: omul de afaceri Gruia Stoica si GFR-ul care a capusat ani buni CFR Marfa tocmai au castigat o licitatie in Romania, alta prin Croatia, era cat pe ce sa puna mana pe afacere si in Bulgaria. Daca investitorul e atat de mare si serios, daca totul e in regula asa cum sustine peste tot la TV, ce-l impiedica pe Victor Ponta sa semneze contractul? Temerea ca Gruia Stoica nu va gasi bani? Dar erau pe teava, ca si luati, daca existau, care-i problema? Ni s-a spus ca omul nu e un nou Dan Diaconescu.
"Traim in Romania si nu cred ca acum are cineva 200 de milioane de euro cash. Avem o parte din bani, pentru ca nicio banca, o institutie financiara externa sau fond nu poate sa iti dea acesti bani. Avem o parte din bani, dar marea majoritate vor fi din creditari. (...) Avem active de peste 400 de milioane de euro, GFR este bancabil, am vorbit cu institutii financiare externe si exista acesti bani", a explicat Gruia Stoica pe 20 iunie, la data anuntarii castigatorului licitatiei.
Unde s-au evaporat banii? Daca existau, de ce nu s-a semnat nimic o luna de zile? Cine l-a impiedicat pe Relu Fenechiu cat a mai stat ministru pana la condamare sau pe Victor Ponta sa-si puna iscalitura pe contractul de privatizare CFR Marfa? Perspectiva unui nou Oltcim cu consecinte si mai dramatice? Groaza ca Traian Basescu stie ceva maim multe despre privatizare, frica de proteste, de imaginea vagoanelor taiate bucati si duse la fier vechi, eventual de procurori?
Orice ar fi, Basescu e de vina!
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-15256127-basescu-vina.htm
NAIADA- Mesaje : 367
Data de inscriere : 30/03/2010
Guvernul răspunde Preşedinţiei: CSAT a avizat de trei ori privatizarea CFR Marfă
CSAT a avizat de trei ori, până în prezent, privatizarea CFR Marfă, a declarat vineri purtătorul de cuvânt al Guvernului, Andrei Zaharescu, după ce Preşedinţia a arătat că CSAT nu a avizat niciodată un contract de privatizare după încheierea procesului de licitaţie.
“Cu sau fără competenţe, CSAT a avizat de trei ori până acum privatizarea CFR Marfă. În 2011, 2012 şi 2013 s-au dat avize ale CSAT în legătură cu această privatizare“, afirmă Zaharescu, potrivit unui comunicat. Totodată, el reia “recomandarea ca purtătorul de cuvânt al Administraţiei Prezidenţiale să nu comunice în numele CSAT, precum şi de a trata cu seriozitate şi responsabilitate acest subiect, care trebuie abordat în interes public”. Zaharescu mai reaminteşte faptul că, în şedinţa de Guvern de miercuri, a fost aprobată finalizarea negocierilor privind privatizarea CFR Marfă, iar acestea au fost transmise către Consiliul Suprem de Apărare a Ţării în vederea unei poziţii.
“Guvernul României nu poate considera că această poziţie a fost exprimată astăzi, prin intermediul comunicatului transmis de Administraţia Prezidenţială, sub semnătura domnului Bogdan Oprea”, afirmă Zaharescu. El susţine că Guvernul României aşteaptă în continuare convocarea CSAT de către preşedintele României şi formularea unei poziţii cu privire la finalizarea negocierilor pentru privatizarea CFR Marfă. Purtătorul de cuvânt al Guvernului reaminteşte, totodată, “că neformularea unei poziţii a CSAT se va finaliza prin blocarea privatizării, instituirea unui management privat şi restructurarea companiei CFR Marfă“.
Preşedinţia a afirmat anterior că CSAT nu a avizat niciodată un contract de privatizare după încheierea procesului de licitaţie. Totodată, preşedintele i-a cerut premierului Victor Ponta, care deţine funcţia de ministru interimar al Transporturilor, să nominalizeze trei contracte de privatizare care, potrivit domniei sale, au primit avizul CSAT.
Premierul Victor Ponta a refuzat să comenteze, vineri, ultima precizare a Preşedinţiei legată de privatizarea CFR Marfă, mulţumindu-se să spună doar: “lăsaţi-l pe Băsescu, că e pe plajă sau la Cireşica”. “Ce, vorbim de lucruri importante de pe plajă, de la raliu sau de la Cireşica? Despre lucruri serioase vorbim în locuri serioase, nu de pe plajă. Hai, lăsaţi-l pe Băsescu că e la plajă sau la Cireşica! Nu mă interesează ce face domnul preşedinte pe plajă. La birou vorbim. Vorbim în locuri oficiale despre lucruri oficiale. Despre lucruri serioase de serviciu, vorbim la serviciu”, a declarat presei, la Sibiu, premierul.
http://www.ziuaveche.ro/actualitate-interna/politica-interna/guvernul-raspunde-presedintiei-csat-a-avizat-de-trei-ori-privatizarea-cfr-marfa-182076.html
“Cu sau fără competenţe, CSAT a avizat de trei ori până acum privatizarea CFR Marfă. În 2011, 2012 şi 2013 s-au dat avize ale CSAT în legătură cu această privatizare“, afirmă Zaharescu, potrivit unui comunicat. Totodată, el reia “recomandarea ca purtătorul de cuvânt al Administraţiei Prezidenţiale să nu comunice în numele CSAT, precum şi de a trata cu seriozitate şi responsabilitate acest subiect, care trebuie abordat în interes public”. Zaharescu mai reaminteşte faptul că, în şedinţa de Guvern de miercuri, a fost aprobată finalizarea negocierilor privind privatizarea CFR Marfă, iar acestea au fost transmise către Consiliul Suprem de Apărare a Ţării în vederea unei poziţii.
“Guvernul României nu poate considera că această poziţie a fost exprimată astăzi, prin intermediul comunicatului transmis de Administraţia Prezidenţială, sub semnătura domnului Bogdan Oprea”, afirmă Zaharescu. El susţine că Guvernul României aşteaptă în continuare convocarea CSAT de către preşedintele României şi formularea unei poziţii cu privire la finalizarea negocierilor pentru privatizarea CFR Marfă. Purtătorul de cuvânt al Guvernului reaminteşte, totodată, “că neformularea unei poziţii a CSAT se va finaliza prin blocarea privatizării, instituirea unui management privat şi restructurarea companiei CFR Marfă“.
Preşedinţia a afirmat anterior că CSAT nu a avizat niciodată un contract de privatizare după încheierea procesului de licitaţie. Totodată, preşedintele i-a cerut premierului Victor Ponta, care deţine funcţia de ministru interimar al Transporturilor, să nominalizeze trei contracte de privatizare care, potrivit domniei sale, au primit avizul CSAT.
Premierul Victor Ponta a refuzat să comenteze, vineri, ultima precizare a Preşedinţiei legată de privatizarea CFR Marfă, mulţumindu-se să spună doar: “lăsaţi-l pe Băsescu, că e pe plajă sau la Cireşica”. “Ce, vorbim de lucruri importante de pe plajă, de la raliu sau de la Cireşica? Despre lucruri serioase vorbim în locuri serioase, nu de pe plajă. Hai, lăsaţi-l pe Băsescu că e la plajă sau la Cireşica! Nu mă interesează ce face domnul preşedinte pe plajă. La birou vorbim. Vorbim în locuri oficiale despre lucruri oficiale. Despre lucruri serioase de serviciu, vorbim la serviciu”, a declarat presei, la Sibiu, premierul.
http://www.ziuaveche.ro/actualitate-interna/politica-interna/guvernul-raspunde-presedintiei-csat-a-avizat-de-trei-ori-privatizarea-cfr-marfa-182076.html
PITIC_GHEBOS_din_GRADINA- Mesaje : 162
Data de inscriere : 03/08/2011
Cine-mbracă „scheletele” lui Ponta?
Viaţa din ultimii ani probează faptul că Traian Băsescu îşi calculează cu multă migală paşii. De obicei afirmaţiile sale, rostite în tot felul de situaţii chiar şi la băile de mulţime, chiar şi duminica la cumpărături, anunţă ceva care se va întâmpla peste câteva luni. Mai mult decât alţi preşedinţi ai României el s-a arătat , până în prezent, foarte prevăzător, ştiind să-şi calculeze paşii viitori.
Aducerea lui Omar Hayssam a bulversat toate calculele şi toate combinaţile care existau. Intrarea acestuia în ţară pare încă învăluită în mister şi doar Traian Băsescu lasă impresia că ştie exact ce s-a întâmplat. El a ieşit în câştig din aducerea lui Omar încă din prima secundă. Are acest avantaj şi pare să şi profite de el . Mai ales că tot el a declarat că ştie şi cum a plecat şi o va spune la momentul oportun.
Mai mult, în puţinele zile care au trecut de la aducerea lui Hayssam opinia publică a început să priceapă cum stau lucrurile. Se poate observa destul de clar că nu Administraţia Băsescu ar fi avut interes ca arabul să fugă. Dacă partea cu terorismul, din activitatea infracţională a lui Omar este deja lămurită printr-o condamnare definitivă la 20 de ani, privatizările, cele cunoscute şi cele care vor mai apărea anunţă nenorociri nebănuite pentru cei care le-au plănuit şi mai ales pentru cei care au pus umărul la realizarea lor. În acest context de mare sensibilitate pentru toţi observatorii politici, afirmaţia lui Traian Băsescu despre „scheletele” lui Victor Ponta deschide multe speculaţii.
Cu toate că Premierul era pe timpurile furăciunilor lui Omar doar şef al Corpului de Control al Primului Ministru şi este greu de crezut că ar fi fost direct implicat într-un proces de privatizare. El însă nu poate fi străin de cele 86 de informări pe care Preşedintele şi Primul Ministru dinainte de 2004, le-au primit de la diverse servicii despre activitatea infracţională a lui Omar. Traian Băsescu a declarat că a citit aceste documente, cu ocazia răpirii ziariştilor şi, probabil, aici este cheia afirmaţiei legate de „scheletele” lui Victor Ponta.
Crezând că justiţia din România este încă dirijată de Putere , este foarte posibil dacă nu probabil ca o serie de oameni din garda veche a PSD, prinşi în mocirla privatizărilor respective, să fi venit ei singuri la turnat cu scopul de a-şi negocia libertatea sau neimplicarea în procese penale. Cum ei nu mai prezintă un interes la zi singura miză vizibilă pare a fi Victor Ponta. Cel pe care tot colegii lui l-au dat în primire cu plagiatul. Pentru că este greu de crezut că procurori au citit lucrări de doctorat subliniind pasaje copiate. Cine dintre colegii lui Ponta, se pune întrebarea? Probabil cei care au ştiut să se fofileze până în prezent deşi sunt amestecaţi în toate potlogăriile.
De altfel Ponta pare să simtă şi el ce-l aşteaptă pentru că ieri a declarat:„Eu mă ocup de pâine, domnul preşedinte de circ”. Pentru că un om cu pregătirea lui ştie desigur ce semnificaţie are cuvântul „circ” din celebra expresie „Panem et circenses”.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/1050208.html#ixzz2ahwqHngG
Aducerea lui Omar Hayssam a bulversat toate calculele şi toate combinaţile care existau. Intrarea acestuia în ţară pare încă învăluită în mister şi doar Traian Băsescu lasă impresia că ştie exact ce s-a întâmplat. El a ieşit în câştig din aducerea lui Omar încă din prima secundă. Are acest avantaj şi pare să şi profite de el . Mai ales că tot el a declarat că ştie şi cum a plecat şi o va spune la momentul oportun.
Mai mult, în puţinele zile care au trecut de la aducerea lui Hayssam opinia publică a început să priceapă cum stau lucrurile. Se poate observa destul de clar că nu Administraţia Băsescu ar fi avut interes ca arabul să fugă. Dacă partea cu terorismul, din activitatea infracţională a lui Omar este deja lămurită printr-o condamnare definitivă la 20 de ani, privatizările, cele cunoscute şi cele care vor mai apărea anunţă nenorociri nebănuite pentru cei care le-au plănuit şi mai ales pentru cei care au pus umărul la realizarea lor. În acest context de mare sensibilitate pentru toţi observatorii politici, afirmaţia lui Traian Băsescu despre „scheletele” lui Victor Ponta deschide multe speculaţii.
Cu toate că Premierul era pe timpurile furăciunilor lui Omar doar şef al Corpului de Control al Primului Ministru şi este greu de crezut că ar fi fost direct implicat într-un proces de privatizare. El însă nu poate fi străin de cele 86 de informări pe care Preşedintele şi Primul Ministru dinainte de 2004, le-au primit de la diverse servicii despre activitatea infracţională a lui Omar. Traian Băsescu a declarat că a citit aceste documente, cu ocazia răpirii ziariştilor şi, probabil, aici este cheia afirmaţiei legate de „scheletele” lui Victor Ponta.
Crezând că justiţia din România este încă dirijată de Putere , este foarte posibil dacă nu probabil ca o serie de oameni din garda veche a PSD, prinşi în mocirla privatizărilor respective, să fi venit ei singuri la turnat cu scopul de a-şi negocia libertatea sau neimplicarea în procese penale. Cum ei nu mai prezintă un interes la zi singura miză vizibilă pare a fi Victor Ponta. Cel pe care tot colegii lui l-au dat în primire cu plagiatul. Pentru că este greu de crezut că procurori au citit lucrări de doctorat subliniind pasaje copiate. Cine dintre colegii lui Ponta, se pune întrebarea? Probabil cei care au ştiut să se fofileze până în prezent deşi sunt amestecaţi în toate potlogăriile.
De altfel Ponta pare să simtă şi el ce-l aşteaptă pentru că ieri a declarat:„Eu mă ocup de pâine, domnul preşedinte de circ”. Pentru că un om cu pregătirea lui ştie desigur ce semnificaţie are cuvântul „circ” din celebra expresie „Panem et circenses”.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/1050208.html#ixzz2ahwqHngG
crescatorul de girafe- Mesaje : 328
Data de inscriere : 15/08/2010
Subiecte similare
» MERGI LA VOT, NU FI NASOL
» de noapte buna: Pe mâna cui vor juca SUA: Ponta sau Băsescu?
» 2014 - Ape tulburi - gunoaie la mal
» PSD cauta un tandem pentru linistea noastra: Geoana-Ponta sau Ponta-Maior?
» DUPLICITATE în chestiunea autonomiei teritoriale a maghiarilor. Premierul Ponta l-a CONTRAZIS pe președintele PSD,Ponta
» de noapte buna: Pe mâna cui vor juca SUA: Ponta sau Băsescu?
» 2014 - Ape tulburi - gunoaie la mal
» PSD cauta un tandem pentru linistea noastra: Geoana-Ponta sau Ponta-Maior?
» DUPLICITATE în chestiunea autonomiei teritoriale a maghiarilor. Premierul Ponta l-a CONTRAZIS pe președintele PSD,Ponta
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Joi Mar 31, 2022 4:26 pm Scris de Admin
» Profesorul Gheorghe Buzatu și Permanențele Istoriei. In Memoriam Gheorghe Buzatu (6 iunie 1939 – 20 mai 2013)
Lun Mai 24, 2021 8:36 am Scris de Admin
» PSD detonează bomba: alegerile din 6 decembrie, amânate pentru 2021! Planul social-democraților, dezvăluit de Gabriela Firea!
Mar Noi 03, 2020 9:11 am Scris de Admin
» trolul SCONCS PROSPECTOR din coteţul cu diaconi
Vin Dec 27, 2019 10:03 am Scris de Admin
» Trolul porco-sconcs psiho-pupu SANDILĂU din coteţul cu diaconi grohăie din ascunzătoare
Joi Dec 26, 2019 3:41 pm Scris de Admin
» M-AM PLICTISIT să citesc elucubrațiile dobitocului de Diaconu
Mar Dec 03, 2019 5:40 pm Scris de Admin
» pe banchiză în războaie fără miză : SCONSUL şantajist PSIHOPAT , Frosa care linge crosa si morsa care linge Frosa
Joi Noi 14, 2019 2:58 pm Scris de YOKO
» Dr.Frosa Ghe.Dilimache Seniloiu vs. sconcsul santajist DIACONU EUSEBIU bonjour cucu , tu nu esti normal , esti psiho-pupu
Dum Noi 10, 2019 6:47 pm Scris de YOKO
» Diaconu Eusebiu , psihopat , şantajist şi ticălos CASE CLOSED !
Vin Noi 08, 2019 11:02 am Scris de YOKO