Căutare
Ultimele subiecte
TRENULE, MASINA MICA , UNDE-L DUCI PE pONTANICA
5 participanți
Pagina 1 din 1
TRENULE, MASINA MICA , UNDE-L DUCI PE pONTANICA
Greu de imaginat afacere mai puturoasa decat privatizarea CFR Marfa. Ceea ce s-a intamplat este mai rau decat un esec, este un tun ostentativ, nerusinat pentru care si Consiliul Concurentei si Parchetul ar trebui sa se sesiseze.
CFR Marfa, mai mult decat un esec
by ZIARE.COM
Ceea ce s-a intamplat cu CFR Marfa seamana cu situatia in care criminalul devine mostenitorul victimei sale.
Gruia Stoica, cel pe care Victor Ponta ni-l prezinta drept pe un salutar investitor roman, este omul despre care presa a scris in repetate randuri ca a fost principala capusa de pe CFR Marfa, careia i-a luat pe nimic vagoanele, dintre care unele au ajuns la fier vechi (de altfel Gruia Stoica si-a inceput fulminanta cariera tocmai cu afaceri cu fier vechi), i-a luat locomotivele tot pe nimic, i-a folosit infrastructura, i-a luat clientii pana cand a adus-o in faliment. Acesta pare a fi fost chiar scopul infiintarii GFR in 2000.
Sa va dau un exemplu, dat publicitati anul acesta de Ziua: Directorul general de la Grup Feroviar Roman (GFR) este un fost director al CFR Calatori, Sorin Chinde. Sotia acestuia Cristina Chinde este tocmai directorul comercial al CFR Calatori, adica aceea care face preturile, stabileste strategia CFR pentru licitatii si altele asemenea. Si atunci cum sa te miri ca GFR a prosperat, iar CFR a ajuns la faliment?
Pas cu pas, GFR a luat de la CFR cei mai importanti clienti, de la Petrom si Conpet, la Compania Nationala a Huilei, Holcim, ArcelorMittal Galati, Petrom, Shell Gaz Romania, Rafo, Rompetrol,Lukoil. A ajuns sa ocupe 30-35% din piata, iar dupa inghitirea CFR Marfa va ajunge la 80%. O pozitie de monopol care are nevoie de avizul Consiliului Concurentei.
Dar sa zicem ca dl. Gruia Stoica, aflat in top 100 cu o avere declarata de vreo 400 de milioane de dolari, era investiorul minune, imbatabil. Atunci de ce a fost nevoie de toate malversatiunile teribile din timpul procedurii de licitatie?
Cum este posibil sa stergi datoriile companiei, prin conversie in actiuni, dupa ce ai declansat procedura de licitatie si caietele de sarcini au fost cumparate? Poate ca daca operatiunea aceasta ar fi fost facuta de la inceput, CFR Marfa ar fi fost atractiva si pentru alti investitori, cu adevarat strategici, dar care pare ca au fost intentionat tinuti la distanta.
Cum este posibil ca refuzi competitorilor informatiile cerute, posibilitatea unei auditari? Orice companie serioasa vrea sa stie pe ce da banii, mai ales ca nu cumpara un vagon, o locomotiva, ci o intreaga comapanie de minimum 180 de milioane de euro.
Transferoviar Grup, care a intrat in cursa alaturi de fondul de investitii austriac Donau Finanz, a acuzat ca nu au avut timp suficient la dispozitie pentru a finaliza evaluarea proprie asupra CFR Marfa si de aceea s-a retras din cursa. "Am solicitat in doua randuri amanare, dar am fost refuzati. Prejudiciile sunt consistente, atat material cat si ca efort uman, am gestionat tot parcursul procedurii cu intentii serioase de a participa si castiga aceasta licitatie, daca aveam premizele de a ne realiza o imagine coerenta si concreta asupra valorii reale a companiei CFR Marfa", a explicat managerul general al Transferoviar Gruo, Kinga Madarasan.
Americanii de la OmniTrax au acuzat la randul lor au avut la dispozitie doar o saptamana pentru a analiza 10.000 de documente referitoare la situatia CFR Marfa. Teoretic, graba a fost justificata de termenul impus de FMI - 20 iunie. Am mari indoieli. Totul pare o operatiune gandita punct cu punct ca sa castige cine trebuie la cel mai mic pret cu putinta.
Si cine s-a ocupat de privatizarea unei companii strategice, care pana sa apara GFR tinea in spinare si CFR Calatori, si CFR Infrastructura cu profitul ei? Un ministru trimis in judecata pentru o gainarie cu transformatoare si care peste cateva zile ar putea fi condamnat.
Prejudiciul acestei mascarade nu se limiteaza la CFR Marfa. Ea se adauga scandalului Oltchim. Ce investitor cu adevarat strategic care vede asa ceva se mai gandeste sa puna un deget in Romania? Cine sa mai aiba incredere ca in Romania se intampla altceva decat tunuri in favoarea clientilor politici? Nu mai vine nici naiba aici sa riste umilinte si pagube. Ramanem cu marii nostri investitori strategici, romani verzi, golanasi care se pricep numai la capusari si devalizari.
Gruia Stoica, cel pe care Victor Ponta ni-l prezinta drept pe un salutar investitor roman, este omul despre care presa a scris in repetate randuri ca a fost principala capusa de pe CFR Marfa, careia i-a luat pe nimic vagoanele, dintre care unele au ajuns la fier vechi (de altfel Gruia Stoica si-a inceput fulminanta cariera tocmai cu afaceri cu fier vechi), i-a luat locomotivele tot pe nimic, i-a folosit infrastructura, i-a luat clientii pana cand a adus-o in faliment. Acesta pare a fi fost chiar scopul infiintarii GFR in 2000.
Sa va dau un exemplu, dat publicitati anul acesta de Ziua: Directorul general de la Grup Feroviar Roman (GFR) este un fost director al CFR Calatori, Sorin Chinde. Sotia acestuia Cristina Chinde este tocmai directorul comercial al CFR Calatori, adica aceea care face preturile, stabileste strategia CFR pentru licitatii si altele asemenea. Si atunci cum sa te miri ca GFR a prosperat, iar CFR a ajuns la faliment?
Pas cu pas, GFR a luat de la CFR cei mai importanti clienti, de la Petrom si Conpet, la Compania Nationala a Huilei, Holcim, ArcelorMittal Galati, Petrom, Shell Gaz Romania, Rafo, Rompetrol,Lukoil. A ajuns sa ocupe 30-35% din piata, iar dupa inghitirea CFR Marfa va ajunge la 80%. O pozitie de monopol care are nevoie de avizul Consiliului Concurentei.
Dar sa zicem ca dl. Gruia Stoica, aflat in top 100 cu o avere declarata de vreo 400 de milioane de dolari, era investiorul minune, imbatabil. Atunci de ce a fost nevoie de toate malversatiunile teribile din timpul procedurii de licitatie?
Cum este posibil sa stergi datoriile companiei, prin conversie in actiuni, dupa ce ai declansat procedura de licitatie si caietele de sarcini au fost cumparate? Poate ca daca operatiunea aceasta ar fi fost facuta de la inceput, CFR Marfa ar fi fost atractiva si pentru alti investitori, cu adevarat strategici, dar care pare ca au fost intentionat tinuti la distanta.
Cum este posibil ca refuzi competitorilor informatiile cerute, posibilitatea unei auditari? Orice companie serioasa vrea sa stie pe ce da banii, mai ales ca nu cumpara un vagon, o locomotiva, ci o intreaga comapanie de minimum 180 de milioane de euro.
Transferoviar Grup, care a intrat in cursa alaturi de fondul de investitii austriac Donau Finanz, a acuzat ca nu au avut timp suficient la dispozitie pentru a finaliza evaluarea proprie asupra CFR Marfa si de aceea s-a retras din cursa. "Am solicitat in doua randuri amanare, dar am fost refuzati. Prejudiciile sunt consistente, atat material cat si ca efort uman, am gestionat tot parcursul procedurii cu intentii serioase de a participa si castiga aceasta licitatie, daca aveam premizele de a ne realiza o imagine coerenta si concreta asupra valorii reale a companiei CFR Marfa", a explicat managerul general al Transferoviar Gruo, Kinga Madarasan.
Americanii de la OmniTrax au acuzat la randul lor au avut la dispozitie doar o saptamana pentru a analiza 10.000 de documente referitoare la situatia CFR Marfa. Teoretic, graba a fost justificata de termenul impus de FMI - 20 iunie. Am mari indoieli. Totul pare o operatiune gandita punct cu punct ca sa castige cine trebuie la cel mai mic pret cu putinta.
Si cine s-a ocupat de privatizarea unei companii strategice, care pana sa apara GFR tinea in spinare si CFR Calatori, si CFR Infrastructura cu profitul ei? Un ministru trimis in judecata pentru o gainarie cu transformatoare si care peste cateva zile ar putea fi condamnat.
Prejudiciul acestei mascarade nu se limiteaza la CFR Marfa. Ea se adauga scandalului Oltchim. Ce investitor cu adevarat strategic care vede asa ceva se mai gandeste sa puna un deget in Romania? Cine sa mai aiba incredere ca in Romania se intampla altceva decat tunuri in favoarea clientilor politici? Nu mai vine nici naiba aici sa riste umilinte si pagube. Ramanem cu marii nostri investitori strategici, romani verzi, golanasi care se pricep numai la capusari si devalizari.
Re: TRENULE, MASINA MICA , UNDE-L DUCI PE pONTANICA
Guvernul şterge datoriile CFR Marfă, prin conversie în acţiuni, pentru privatizare
foame_gat- Mesaje : 161
Data de inscriere : 24/10/2010
Antonescu:Poate se sesizează DNA pe tema CFR Marfă. Dacă nu va fi anchetă, cineva are ceva de ascuns
foame_gat a scris:Guvernul şterge datoriile CFR Marfă, prin conversie în acţiuni, pentru privatizare
Liderul PNL şi preşedintele Senatului Crin Antonescu a declarat, la emisiunea Jocuri de Putere de la Realitatea TV, că trebuie întreprins un control care să dezvăluie cum a ajuns CFR Marfă din 2007, când avea profit, la pierderi de 400 milioane în 4 ani şi că "poate totuşi se sesizează DNA". "Dacă nu intreprindem niciun demers pentru a vedea unde s-au dus banii şi a găsi vinovaţi, inseamnă că cineva are ceva de acoperit" .
http://www.realitatea.net/antonescu-poate-se-sesizeaza-dna-pe-tema-cfr-marfa-daca-nu-va-fi-ancheta-cineva-are-ceva-de-ascuns_1209148.html
ELVIRA- Mesaje : 247
Data de inscriere : 18/01/2010
Varsta : 36
Localizare : Vancouver
Miza privatizării CFR Marfă. De ce avea nevoie guvernul de un câştigător al licitaţiei şi când se va vinde de fapt compania
De succesul privatizării CFR Marfă depinde şi votul pe care board-ul Fondului Monetar Internaţional (FMI) îl va da pe 26 iunie în ceea ce priveşte încheierea acordului cu România. Dacă la începutul anului, executivul şi-a asumat să vândă pachetul majoritar de acţiuni unui investitor strategic până la evaluarea acordului, în scrisoarea de intenţie transmisă săptămâna trecută conducerii FMI, guvernul precizează doar că va numi un câştigător al licitaţiei, nu şi că va finaliza tranzacţia”
mai mult,
GANDUL
ELVIRA- Mesaje : 247
Data de inscriere : 18/01/2010
Varsta : 36
Localizare : Vancouver
Cine este Gruia Stoica, câştigătorul CFR Marfă. De la afacerist în satul de romi Toflea la „regele vagoanelor“
Gruia Stoica (45 de ani), proprietarul Grup Feroviar Român (GFR), companie care a câştigat licitaţia pentru preluarea a 51% din CFR Marfă, s-a născut în comuna Toflea, judeţul Galaţi. El a reuşit să-şi clădească un business solid în industria căilor ferate atât pe piaţa internă, cât şi pe cea externă şi să ajungă la o avere de sute de milioane de euro.....
http://adevarul.ro/economie/afaceri/cfr-marfa-toflea-1_51c33534c7b855ff56af1da7/index.html#
ELVIRA- Mesaje : 247
Data de inscriere : 18/01/2010
Varsta : 36
Localizare : Vancouver
Cum a ajuns Gruia Stoica de la afaceri cu fier vechi la privatizarea CFR Marfa - HOTNEWS
Cine este Gruia Stoica, cel care controleaza Grupul Feroviar Roman, singurul ofertant ramas in cursa pentru privatizarea CFR Marfa? Este un controversat om de afaceri, supranumit "regele vagoanelor" fiind plasat in 2011 de revista Forbes in Top 10 "Cei mai bogati romani". Intr-un interviu acordat ziarului Libertatea, spunea ca a intrat in afaceri in 1990, iar pana la 25 de ani avea deja stransi patru milioane de dolari. Potrivit informatiilor aparute in presa de-a lungul timpului, primii bani i-a castigat din afaceri cu fier vechi. Apoi s-a orientat catre transportul feroviar de marfa. Asa a luat fiinta, in 2000, Grup Feroviar Roman, companie care a ajuns sa fie cel mai important operator privat de marfuri din tara. In timp ce compania privata GFR crestea, compania de stat CFR Marfa pierdea. De altfel, Gruia Stoica s-a folosit foarte mult de operatorul de stat de la care a preluat atat active, cat si personal. Multe din vagoanele preluate de la CFR Marfa ar fi ajuns la fier vechi.
Omul de afaceri provine din comuna Toflea din judetul Galati, cu populatie majoritara roma, renumita pentru nenumaratele palate cu turnulete. Potrivit ziarului Adevarul, pana la Revolutie, bunicul si tatal sau au lucrat alaturi de alti 20 de mesteri pentru caile ferate romane. ¬Se importa mult. Inclusiv burghie mari, cu care se gaureau traversele de lemn de la sinele de cale ferata", a povestit antreprenorul in primul interviu acordat presei. Imediat dupa Revolutie, a infiintat firma Turnomet SA specializata in vanzarea de produse metalurgice. Cinci ani mai tarziu, a inceput sa livreze conducte petroliere Societatii Nationale a Petrolului SNP Petrom. SNP Petrom ii dadea in compensare produse petroliere. Astfel, a aparut necesitatea infiintarii unei companii de transport feroviar marfa, lucru pe care l-a si facut in 2000. Afacerile sale au inflorit, mai ales, in perioada fostul ministru al Transporturilor Miron Mitrea. Treptat si-a creat un imperiu prin grupul Grampet din care face parte si GFR.
Potrivit informatiilor din presa, Grup Feroviar Roman s-a folosit de activele CFR Marfa, companie care ar fi avut mult de suferit in urma unei asocieri cu societatea lui Stoica.[url=http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2013/sezonul-1/falimentul-cfr-marfa-partea-ii-cine-sunt-regii-vagoanelor-oamenii-care-au-construit-o-flota- privata-cu-vagoanele-statului.html] Un reportaj difuzat in emisiunea "Romania te iubesc", de la Pro TV[/url], se vorbeste de asocierea CFR Marfa-GFR pentru infiintarea Rolling Stock Company, o afacere controversata demarata in mandatul lui Ludovic Orban la Ministerul Transporturilor. Practic, CFR Marfa s-a asociat cu GFR pentru a crea o noua companie, iar 6400 de vagoane si aproape 100 de locomotive au fost declarate in plus pentru CFR Marfa au fost puse la dispozitia Rolling Stock. Participarea CFR Marfa a fost evaluata la 42 de milioane de euro, adica pretul de fier vechi al respectivelor trenuri, in timp ce GFR trebuia sa vina cu banii pt reparatii. Mare parte din acesti bani s-au intors la acelasi holding Grampet Grup din care face parte si GFR, adica reparatiile s-au facut tot la aceeasi companie, se arata in reportajul realizat de Pro TV. Desi, initial CFR marfa era majoritar, Grup Feroviar Roman i-a luat locul ajungand sa detina participatia majoritara. Practic, GFR si-a completat flota cu trenuri luate de la principalul sau competitor. Mai multe vagoane au ajuns la fier vechi. De aici si teama ca in cazul in care CFR Marfa ar ajunge pe mana lui Gruia Stoica, toate vogoanele companiei de stat ar fi taiate si vandute ca fier vechi. Acum GFR detine 30-35% din piata fata de CFR Marfa, 40-45%. Altfel spus, daca ar prelua CFR Marfa, Gruia Stoica ar ajunge sa controleze pana la 80% din piata. In aceasta privinta va fi nevoie si de avizul Consiliului Concurentei. In timpul mandatului lui Radu Berceanu, CFR Marfa a continuat sa piarda contracte in favoarea transportatorilor privati. De exemplu contractul de transport de la Conpet, societate la care Ministerul Economiei este actionar majoritar.
Actualul director general al GFR este Sorin Chinde care a fost sirector comercial la CFR Marfa. In 2005 a trecut la GFR. Un alt angajat al CFR Marfa care a plecat la grupul Grampet a fost Gratian Calin, fost director general al CFR Marfa.
Potrivit ZiuaNews.ro, ingineria demarata in perioada lui Ludovic Orban a fost finalizata in perioada ministrului liberal Ovidiu Silaghi." Printr-o inginerie administrativa, 1025 de vagoane detinute de CFR Marfa au trecut, prin intermediul unei alte firme - Rolling Stock Company Bucuresti, in custodia Grupului Feroviar Roman (GFR), detinut de catre afaceristul galatean Gruia Stoica. Astfel, pe data de 12.12.2012, directorul general al CFR Marfa, Constatin Zaharia, a convocat Adunarea Generala a Actionarilor (AGA) pentru "modificarea listei vagoanelor care se constituie aport in natura al CFR Marfa la capitalul SC Rolling Stock Company SA prin inlocuirea unui numar de 1025 de vagoane care nu au putut fi indrumate la uzinele reparatoare, cu vagoane de aceeasi valoare totala si caracteristici tehnice care permit manevrarea si expedierea lor la uzine reparatoare", spune ZiuaNews, citat de Cotidianul. Potrivit acestuia, Stoica este poreclit Mengele pentru viteza cu care decide taierea oricarui fel de uzina sau de vagon.
In timp, GFR a ajuns sa incheie contracte cu mari companii precum Compania Nationala a Huilei, Holcim, ArcelorMittal Galati, Petrom, Shell Gaz Romania, Rafo, Rompetrol, Lukoil.
In 2010, ziarul Adevarul relata despre "un scandal de proportii este pe cale sa izbucneasca in legatura cu modul cum compania Conpet SA (cu capital de stat) a acordat un contract de transport de petrol pe calea ferata in valoarea de 200 de milioane de lei noi (circa 50 de milioane de euro)". In acelasi ziar se arata ca exista suspiciuni cu privire la derularea licitatiei in urma careia a fost atribuit contractul companiei conduse de Gruia Stoica si fratele sau Vasile Didila. "Este cunoscut ca debutul in afaceri al lui Didila si Gruia l-a reprezentat comertul de fier vechi. Dezafectarea uzinelor din Tecuci, Marasesti, Adjud si Barlad le-a asigurat marfa necesara. Iar adevarate cohorte de rromi au batut in lung si-n lat, ca achizitori ai grupului, judetele Galati, Vaslui, Vrancea si Bacau", se arata in acelasi articol. Potrivit acestuia, licitatia de la Conpet a fost controversata mai ales din cauza faptului ca "statul a fost tras in piept chiar de catre stat". Oferta depusa de CFR Marfa a fost respinsa de Conpet si atribuita GFR. Aceasta in conditiile in care oferta GFR era la pachet cu CFR Marfa, care singura n-a izbandit.
Intr-un alt articol aparut in 2010 in Jurnalul National se arata ca Stoica a achizitionat societatea Turist Semenic SA pe care apoi ar fi devalizat-o.
Gruia Stoica ar fi fost casatorit cu Valeria Diana Schelean, deputat PDL, unul dintre membrii Comisiei parlamentare de reviziuire a Constitutiei. Parintii Dianei Schelean sunt asociati cu Zoltan Teszari intr-o societate numita RCS Management.
Despre Grup Feroviar Roman
- Intr-un articol publicat de Ziua in luna ianuarie 2013, se mentiona ca: "Directorul general de la Grup Feroviar Roman (GFR), care face parte din grupul Grampet, este un fost director al CFR Calatori, Sorin Chinde, iar sotia acestuia - Cristina Cintia Chinde - este tocmai actualul director comercial al... CFR Calatori. Cristina Chinde este cea care face politica de preturi la CFR Calatori, iar potrivit informatiilor detinute de ZIUAnews, face preturile in asa fel incat sa iasa in castig... GFR. Atunci cand CFR Calatori si GFR participa la vreo licitatie, GFR stie dinainte cu ce oferta urmeaza sa vina cei de CFR Calatori. Cristina Chinde este cunoscuta in companie si sub numele de ¬Nasa Mare¬, pentru ca, deh, cei trei supercontrolori - Florin Truica, Valentin Cioncan si Gheorghe Cazacu, care de ani de zile colecteaza si impart banii de la nasii de tren, sunt sub papucul doamnei director comercial. Trebuie precizat ca familia Chinde detine cinci apartamente si doua terenuri (in total 5.149 mp) in Bucuresti, vreo 15.000 mp la Popesti-Leordeni, dar si vreo 180.000 de euro in conturi. Sorin Chinde incaseaza lunar de la GFR circa 21.000 de lei, adica in jur de 5.000 de euro, iar sotia sa, de la CFR Calatori, 6.500 de lei, adica vreo 1.500 de euro".
GPR si-a inceput activitatea ca operator de manevra in 2001, iar in 2002 a debutat pe piata de transport feroviar efectuand servicii pentru Petrom (in prezent membra a grupului OMV). Ulterior si-a extins cota de piata furnizand servicii de transport petrolier si pentru Conpet si RAFO. In luna august 2010 GFR a devenit cel mai important furnizor de servicii feroviare pentru S.C. Petrotel LUKOIL S.A, iar in luna decembrie a aceluiasi an a devenit cel mai important furnizor de servicii de manevra si transport pe cale ferata pentru Grupul ROMPETROL N.V, mai arata datele de pe site-ul propriu.
Cele mai recente date de la Ministerul de Finante indica faptul ca in 2011, GFR a obtinut o cifra de afaceri de 761,05 milioane lei si un profit net de 28,9 milioane lei. Compania avea in 2011 datorii de 481,3 milioane lei, iar numarul mediu de angajati era de 2386 de salariati. In prezent, directorul general al GFR este Sorin Chinde,fost director comercial al CFR Marfa, potrivit EVZ.
vreau o tara ca afara- Mesaje : 153
Data de inscriere : 04/03/2011
REGIA de Oscar a PRIVATIZĂRII CFR Marfă sau cum vinzi SIGUR o companie falită Citiţi mai mult: REGIA de Oscar a PRIVATIZĂRII CFR Marfă sau cum vinzi SIGUR o companie falită
Retragerea înainte de licitaţia finală a doi competitori (din totalul de trei) din privatizarea CFR, ştergerea "pe sub mână" a datoriilor companiei, au dat naştere la multe speculaţii cum că vânzarea colosului feroviar autohoton ar fi fost "aranjată".
...
http://www.evz.ro/detalii/stiri/regia-de-oscar-a-privatizarii-cfr-marfa-sau-cum-vinzi-sigur-o-companie-falita-1043803.html
fabio- Mesaje : 798
Data de inscriere : 12/12/2010
Subiecte similare
» UNGURII ? Ungurii – ,,oameni ce mistifică unde nu pot contesta şi mint unde nu pot combate” - M. Eminescu
» Cine-i șeful? Ghiță către Ponta: „Bă o fut pe mă-ta, fac 1,2 rating, te duci la televizor!“
» Masina de vanzare si ...un site distractiv
» Ciuvică o are mică…
» Von PONTHAUSEN ,premierul COTCODAC e un COABITAC BALCANIC
» Cine-i șeful? Ghiță către Ponta: „Bă o fut pe mă-ta, fac 1,2 rating, te duci la televizor!“
» Masina de vanzare si ...un site distractiv
» Ciuvică o are mică…
» Von PONTHAUSEN ,premierul COTCODAC e un COABITAC BALCANIC
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Joi Mar 31, 2022 4:26 pm Scris de Admin
» Profesorul Gheorghe Buzatu și Permanențele Istoriei. In Memoriam Gheorghe Buzatu (6 iunie 1939 – 20 mai 2013)
Lun Mai 24, 2021 8:36 am Scris de Admin
» PSD detonează bomba: alegerile din 6 decembrie, amânate pentru 2021! Planul social-democraților, dezvăluit de Gabriela Firea!
Mar Noi 03, 2020 9:11 am Scris de Admin
» trolul SCONCS PROSPECTOR din coteţul cu diaconi
Vin Dec 27, 2019 10:03 am Scris de Admin
» Trolul porco-sconcs psiho-pupu SANDILĂU din coteţul cu diaconi grohăie din ascunzătoare
Joi Dec 26, 2019 3:41 pm Scris de Admin
» M-AM PLICTISIT să citesc elucubrațiile dobitocului de Diaconu
Mar Dec 03, 2019 5:40 pm Scris de Admin
» pe banchiză în războaie fără miză : SCONSUL şantajist PSIHOPAT , Frosa care linge crosa si morsa care linge Frosa
Joi Noi 14, 2019 2:58 pm Scris de YOKO
» Dr.Frosa Ghe.Dilimache Seniloiu vs. sconcsul santajist DIACONU EUSEBIU bonjour cucu , tu nu esti normal , esti psiho-pupu
Dum Noi 10, 2019 6:47 pm Scris de YOKO
» Diaconu Eusebiu , psihopat , şantajist şi ticălos CASE CLOSED !
Vin Noi 08, 2019 11:02 am Scris de YOKO