POLITICA


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

POLITICA
POLITICA
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Căutare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare
Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare

Catholic Economics, Part 1: The Distorted History of Capitalism Debunking the conservative myth

In jos

Catholic Economics, Part 1: The Distorted History of Capitalism Debunking the conservative myth Empty Catholic Economics, Part 1: The Distorted History of Capitalism Debunking the conservative myth

Mesaj Scris de Admin Sam Apr 05, 2014 11:27 am

Aceasta este o parte dintr-o serie de patru parte pe economie și învățătura socială catolică.

Will Durant a scris faimosul 11-volum "Istoria civilizației", care a completat, la un frumos 9.766 de pagini. În primul volum, cu umor tipic, el a admis că "cea mai mare istorie este ghicitul, iar restul este de a aduce." Mark Twain convenit, declarând că "foarte cerneala cu tot ceea ce toată istoria este scrisă este de a aduce Doar fluid.", Și a spus Voltaire că istoricii au fost doar "bârfe Ai șicana cei morți."

Istoria este scrisă cu scopul de mare parte a "face sens", din ceea ce cam în fața noastră. Rezultă în mod natural atunci că acesta va conține de prejudecăți ale culturii pe care o produce. Acesta este scris de către "învingători" și se dovedește a fi, de obicei un grup măgulitoare și de auto-felicitare citit pentru asta. Acesta este motivul pentru mult istoria Reformei (până recent), extrem de exagerat persecuția catolică de reformatori, în timp ce în același timp, omițând mare parte persecuție reformatorii "de catolici, să nu mai vorbim persecuțiilor protestante între facțiuni opuse. Calvin, de exemplu, despre nu a ezitat să ardă un coleg reformator pentru a nu fi suficient de calvinist.

Și, pentru a atrage mai aproape de casa, pur și simplu, imaginați-vă ce narativ nostru de Istorie Americană ar arăta dacă primul rând format din punctul de vedere al indienilor. Ne-ar fi probabil prezentat cu o abordare diferita pe "destin manifest."

Elementul de aici nu este că un anumit grup este mai mult sau mai puțin sinistru, aurul a fost, mai mult sau mai puțin apăsător decât orice alt, și nici nu am încercat să spun că nedreptatea este scuzabil, deoarece toată lumea o face. Morala aici nu este punctul, cultural pur și simplu cum am explica noi înșine ne-cu privire la scop. În urma războiului, am rămas cu o narațiune istorică Inevitabil prezentarea învingători ca eroi, iar răufăcătorii au învins.

Scop, ca Mel Gibson spune la inceput de Braveheart, "Istoria este scrisă de cei care-au spânzurat eroi." În cazul în care noțiunea noastră contemporană a istoriei, a-fost scris, cel puțin în parte, de către cei care au preoți spânzurat, indieni, etc. Altho exemple tezei sunt trase de la istoriile noastre religioase și naționale, istoria noastră economică nu este diferită.

Adevărul este că povestea convențională a istoriei capitalismului este absurd părtinitoare, dacă nu de-a dreptul mitologică.

Se merge ceva de genul: Ne sunt prezentate cu o poveste care arată capitalism ca erou, salvatorul ne Abebooks web-au cea mai mare teoria economică conceput vreodată, prin tot ceea ce ne-am ridicat de la mizeria si murdaria din Evul Mediu, inaugureaza-a spune civilizație la vârsta de tehnologie, omul NECESARĂ grad an fără precedent de petrecere a timpului liber, libertate, și confort, ceea ce face viața mai bună în general peste tot în jurul.

Apoi, așa povestea merge, un propagandist radical numit Karl Marx cam de-a lungul. Un utopic idealist, el cam de noapte semănat semințe de discordie în domeniul nostru de înflorire puritate capitalist, tot ceea ce avem cei care nu-fasole boabe BLE pentru a eradica complet de ciudat la această zi. Doctrina sa primară a fost abolirea controlului de stat, prin dreptul de proprietate asupra bunurilor productive.

Din fericire, Marx a fost învins de succesul său propriu: Toate națiunile care a acceptat ideologia lui au devenit exemple înfricoșătoare de eșec pentru restul dintre noi, dovedind o dată și pentru tot ceea ce capitalismul este Calea.

Această poveste confortabil, de ei foarte lingușire, shoulds fi timp suspecta imediat sine ca propagandă. Idei cum ar fi socialismul nu poate să prindă rădăcini excepția cazului în care o mulțime de oameni sunt grav nemulțumiți de condițiile existente. Masele nu se lupta pentru a desființa proprietatea privată dacă nu au deja unul. Și, dacă vom examina dezvoltarea de fapt capitalismului, vom vedea că acest lucru este exact ceea ce a făcut pentru omul de rând și a familiei sale. Acesta a dezvoltat intr-o boala Toate care a condamnat oameni, soțiile și copiii lor la fabrica de bani - și pentru viață.Din fericire, Marx nu a fost singur. Nu a fost o altă voce strigă în pustie sociale. Acest lucru a fost vocea Papei Leon al XIII-lea. Ca mulți alții, el a văzut răul evident de capitalism, care a fost deposedare, obiectivul aussi a văzut Marx care a vindeca mai rău decât ar fi boala. Și astfel, în mai 1891 a emis mare enciclica Rerum Novarum , în tot ceea ce el, fără menajamente, atât capitalismul, cât și socialismul condamnat, redresare relele fiecare a avut de făcut pentru ideea de proprietate privată.

În primul rând el a remarcat împrejurările triste aduse de capitalism neîngrădit:
"... Angajarea Muncii și Conduite de comerț sunt concentrate în mâinile relativ puțini; Astfel încât un număr mic de oameni foarte bogați-au fost-ble pentru a pune pe masele plină de travaliu săraci un pic mai bine decât jugul sclaviei Asta de la sine. "(3)

Apoi, el a condamnat soluția marxistă:
"Pentru a remedia teza greșește socialiștii, care lucrează la invidie săracului de bogați, fac eforturi pentru a face departe cu proprietatea privată, și susțin că posesiunile individuale shoulds devin proprietatea comună a tuturor ... Dar afirmațiile lor sunt atât de clar putere pentru a pune capăt că controverse Ei au fost efectuate în vigoare omul de lucru s-ar fi printre primii afectați. "(4)

În cele din urmă, el a propus adevărata soluție, care era opusul de capitalism și socialism:
"... Proprietatea privată trebuie să fie sacră și inviolabilă Held. Legea, prin urmare, shoulds favoriza dreptul de proprietate, și shoulds sale politice fi de a induce cât mai multe posibil, a oamenilor de a deveni proprietari. "(46)

Capitalismul se concentraseră avere la un grad extrem. Socialismul căutat doar pentru a termina treaba, deja concentrat Transferul de proprietate a guvernului. Leon al XIII-lea a susținut în direcția opusă de atât, tot ceea ce este de a spune, în managementul de proprietate reale pentru lucrător și familia lui.

Că socialismul cerere Reprezintă o concentrație periculoasă de proprietate departe de familie este luată de zile tezei acordate, așa că nu trebuie să dovedească faptul că aici. Totuși, că capitalismul cerere face același lucru este o erezie modernă zi, mai ales în cercurile conservatoare, și deci care va Unele necesită apărare. Intenționez să furnizeze această apărare săptămâna viitoare.


Daniel Schwindt este un membru al gânditor spațiul Solidaritatea Hall, și autor al mai multor cărți, inclusiv Holocaustului a copilărească și The Pursuit of Sanity .
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Admin
Admin

Mesaje : 9961
Data de inscriere : 20/12/2008

https://naspa.forumgratuit.ro

Sus In jos

Catholic Economics, Part 1: The Distorted History of Capitalism Debunking the conservative myth Empty PE BLOG

Mesaj Scris de Admin Sam Apr 05, 2014 11:39 am

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Admin
Admin

Mesaje : 9961
Data de inscriere : 20/12/2008

https://naspa.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum