POLITICA


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

POLITICA
POLITICA
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Căutare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare
Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare

Comunitatea evreiască: spirit și organizare

In jos

Comunitatea evreiască: spirit și organizare Empty Comunitatea evreiască: spirit și organizare

Mesaj Scris de EMIR AMIR Lun Ian 27, 2014 10:25 am

Este destul de ușor de înțeles motivele concentrarea comerțului în mâinile evreilor, ori de câte ori s-au stabilit în număr suficient. Căci, dacă pe de o parte, evreul individ este rob al Kahal, depunerea lui pe de altă parte, este recompensat cu sprijinul în lupta lui cu concurenții non-evrei. El poate conta pe ajutorul imediat de fraternitate lui, și atunci când este necesar din întreaga organizație, și astfel este asigurată de victoria asupra unui singur gentile.Din motive de concentrare a comerțului în mâinile evreilor, ori de câte ori s-au stabilit în număr suficient. Căci, dacă pe de o parte, evreul individ este rob al Kahal, depunerea lui pe de altă parte, este recompensat cu sprijinul în lupta lui cu concurenții non-evrei. El poate conta pe ajutorul imediat de fraternitate lui, și atunci când este necesar din întreaga organizație, și astfel este asigurată de victoria asupra unui singur gentile.

În studiul poporului evreu, o atenție deosebită trebuie acordată comunității evreiești. Acest ordin sociale ciudat are de douăzeci de secole impresionat amprenta de neșters pe fiecare dintre membrii săi, în fiecare trimestru din lume; nezdrobite de presiune din afară, el a administrat afacerile sale în conformitate cu propriile legi arbitrare, de multe ori în sfidare și în detrimentul de guvernul țării. Autoritatea de liderii evrei, derivate inițial din cele zece porunci livrate la Moise, l avea deja în timpul lui Augustus a fost extins pe scară largă 2 cu o preoție învățat, dar lipsit de scrupule 3 pe un ignorant de oameni, superstițioși. În această vârstă, în timp ce o luptă se întâmplă între două secte rivale, farisei 4 și saducheii, 5 anumite cluburi politice 6 s-au format care ascuns sub o mască religioasă obiectivele apucând de o clică. 7Comunității evreiești . Acest ordin sociale ciudat are de douăzeci de secole impresionat amprenta de neșters pe fiecare dintre membrii săi, în fiecare trimestru din lume; nezdrobite de presiune din afară, el a administrat afacerile sale în conformitate cu propriile legi arbitrare, de multe ori în sfidare și în detrimentul de guvernul țării. Autoritatea de liderii evrei, derivate inițial din cele zece porunci livrate lui Moise,

Aceste cluburi nu au fost lent pentru a profita de nenorocirile țării lor. Câțiva ani mai târziu, în timpul asediului Ierusalimului de către Vespasian, au câștigat, de trădarea cauzei evreiești, favoarea cuceritorului roman, 8 și au fost ulterior încredințată de către guvernul imperial cu administrarea de Palestina. 9 Mai mult decât atât, cu sac de Ierusalim, distrugerea templului, și moartea a liderilor patriotice, oamenii de rând s-au trezit cu totul dependentă, în spiritual cât și materie civilă, asupra acestor societăți-zisul aceleași ai învățat, singurul care posedau secrete ale preoției și copii ale textelor sacre. Prin interpretarea, modificarea, și sporind regulile și ritual aceste texte continute, și de un sistem de spionaj și asasinarea, la 10 noii conducători stabilit un control strict asupra vieții de zi cu zi de coreligionarii lor. Astfel, a luat mâna poporului evreu prin intermediul autorității romane, această clică plasat cu ușurință legile de mai sus cele zece porunci, și a format un guvern al cărui control asupra supușilor săi a fost absolut. 11 Acest guvern a devenit de acum cunoscut sub numele de Kahal. 12moarte de liderii patriotice, oamenii de rând s-au trezit cu totul dependentă, în materie civilă spirituale, precum și, la aceste societăți-zisul aceleași ai învățat, singurul care poseda secretele preoției și copii ale textelor sacre . Prin interpretarea, modificarea, și sporind regulile și ritual aceste texte continute, și de un sistem de spionaj și asasinat, viața de zi cu zi de coreligionarii lor. Astfel, a luat mâna poporului evreu prin intermediul autorității romane, această clică plasat cu ușurință legile de mai sus cele zece porunci, și a format un guvern al cărui control asupra supușilor săi a fost absolut.

Dispersia a evreilor care a urmat, în 135 d.Hr., în loc de a distruge Kahal, a servit, dimpotrivă, să-l setat pe un mod nou și mai ferm, pe care a continuat de atunci. Ori de câte ori emigranți evrei stabilit, 13 au fondat comunități în afară sub conducerea a fraternitatilor, și a avut loc la preceptele Talmudului. 14 Fiecare comunitate a avut reprezentantul său, rabin sale, sinagoga lui: era un Kahal miniatură. Diferitele obiective ale acestor comunități găsite întotdeauna s-au strâns legate cu cele ale organismului central de la care existența lor depindea.stabilit ,

Pentru cazul în care clica de guvernământ sau de casta a început prin măcinarea jos propria rasă, "a văzut acum că, prin elaborarea lor în organizația sa, s-ar putea exploata neamurilor pe o scară mult mai mare." Numărul de frății a fost crescut prin adăugarea de sindicate, fiecare comerțului în care evreii angajat fiind reprezentate. Pentru a întări controlul său și de a promova interesele evreilor ca un întreg, el a dezvoltat și perfecționat acest sistem de spionaj care se menține în continuare.

Acesta a trimis agenți 17 pentru a viziona pe probleme evreiești la secțiile de poliție, și, atunci când șansa oferită, distribui cadouri pentru angajați. Alți agenți au fost postate la ușile de magazine, hoteluri, case de afaceri, judecatoriilor, și chiar și în gospodăriile private ale oficialilor guvernamentali. Acești agenți instruiți au avut fiecare un domeniu special pentru a acoperi: poliție, export, import, schimb, consumabile guvernamentale, procese, etc

Datoria de un agent alocate judecatoriilor a fost de a păstra în mod constant în legătură cu procedura, sau cu oficialul, satisface petiționarii și, atunci când este posibil, 18 fixa suma pe care trebuie să plătească pentru o hotărâre favorabilă. Aceasta a concluzionat, agentul a luat toate măsurile necesare, și de multe ori a reușit să obțină o decizie contrară justiției. Dar, în orice caz, prima datorie a agentului a fost de a nota toate erorile și neregulile comise de către instanța de judecată, și toate scandalurile adus în cursul procesului: acestea, raportat și cu grijă înregistrate în dosarele de Kahal, ar putea fi utilizate ca arme împotriva oricărei persoane în cauză, care s-ar putea dori mai târziu să acționeze contrar intereselor evreiești. Astfel, ordinea derivat putere din trei surse: informații în avans privind condițiile comerciale, luare de mită, și șantaj.

Este destul de ușor de înțeles motivele concentrarea comerțului în mâinile evreilor, ori de câte ori s-au stabilit în număr suficient. Căci, dacă pe de o parte, evreul individ este rob al Kahal, depunerea lui pe de altă parte, este recompensat cu sprijinul în lupta lui cu concurenții non-evrei. El poate conta pe ajutorul imediat de fraternitate lui, și atunci când este necesar din întreaga organizație, și astfel este asigurată de victoria asupra unui singur gentile.Gentile .

Învățătura în sinagogă incitat următorul său la o exploatare aprofundată de vecinii lor păgâne, grijă doar să fie luate pentru a nu excita ostilitate în măsura în care pune în pericol întreaga comunitate. Această doctrină, populară de la început, a fost în cele din urmă încorporate în forma sa cea mai concretă într-o carte de Talmud, numit Shulchan Aruk. Câteva citate vor fi suficiente pentru a demonstra caracterul său: 19

"Când un evreu are o gentil în ghearele sale, un alt evreu se poate merge la aceeași neamuri, da-i bani și, la rândul lui îl înșela, astfel încât neamurilor va fi distrus. Pentru proprietatea unui gentili (în conformitate cu legea noastră) aparține nici unul, iar primul evreu care trece are dreptul deplin de a profite de ea. " 20

"Când un evreu face o afacere cu un gentil, și un alt evreu vine și înșeală neamuri, indiferent în ce mod, dacă acesta i dea măsură false sau îl supraîncărcată, atunci ambele evrei trebuie să împartă între ele profiturile astfel trimise de Iehova. " 21

"Deși nu este o obligație directă pentru un evreu de a ucide un gentil cu care el trăiește în pace, dar, în nici un caz, este a permis pentru a salva viața unui gentil lui." 22

"Este întotdeauna o faptă meritorie pentru a face rost de bunurile unei păgâne lui." 23

"Căsătoriile care au loc între neamuri nu au nici o putere cu caracter obligatoriu, adică conviețuirea lor este la fel de cuplare de cai, prin urmare, copiii lor nu stau la fel de omenește legate de părinții lor." 24

A spiritului care a învățat că toate non-evrei erau animale 25 să fie deposedat de bunurile lor în beneficiul evreilor, și care a unit comunitatea într-un scop comun și o ură comună, a Shulchan Aruk care a transmis acest obiectiv și această ură din generație în generație, liderii evrei din ultimii cincizeci de ani am scris: 26spirit care a învățat că toate non-evreii erau animale

"Shulchan Aruk nu este cartea pe care le-am ales pentru ghidul nostru, dar cartea care a fost făcută ghidul nostru, fie că ar fi sau nu, prin forță a dezvoltării istorice: pentru că această carte, așa cum este în forma sa actuală , cu toate secțiunile sale cele mai straniu, a fost cartea care cea mai potrivită spiritul poporului nostru, starea lor și de nevoile lor, în acele generații, în care l-au acceptat ca fiind obligatorii pe ei înșiși și de urmașii lor. Dacă vom proclama că acest lucru nu este nostru lege, vom fi proclamând o minciună, aceasta este legea noastră, formulată în singura formă care a fost posibil, în Evul Mediu, la fel ca și Talmudul este legea noastră, în forma pe care a luat în ultimele zile ale lumii antice, doar ca Biblia este legea noastră, în forma pe care a luat-o în timp ce evreii rămași au trăit ca o națiune de pe teren propriu. Cele trei cărți sunt, ci trei pietre de hotar pe drumul unei singure dezvoltare, care a spiritului națiunii evreiești. "

O comunitate evreiască, în mijlocul unei populații gentile pe care o prada, a depins de succesul său pe două lucruri: subordonarea absolută a membrilor săi și a secretului lucrărilor sale. Kahal ascuns activitățile sale din lumea exterioară sub masca religiei. "Evreii au fost supuși loiali ca vecinii lor, dar să-i credința era viața, și au fost în mod constant preocupat de respectarea ritualului lor", a spus lumii. Dar acest lucru nu a fost un ecran suficient. Ca și în toate organizațiile secrete sunt trădători și renegați indiferent de pedeapsa. Kahal a fost obligat să se giulgiu în mister și misticism, 27 chiar de la membrii săi. Multitudinea de legile rituale, codul civil voluminos, instrucțiunile secrete ale fraternitatilor, continuarea formelor învechite, toate servite de a crea o astfel de confuzie care nu non-evreu confruntat cu documentele ar putea distinge ceea ce a fost fundamental de la ceea ce a fost prolix ritual sau irelevante. 28 Schema generală a Kahal, care a fost în funcțiune din secolul al doilea, rămâne în vigoare până la această zi. Caracteristicile sale esențiale pot fi prezentate după cum urmează:

a) Consiliul de bătrâni sau geronsia, 29 prezidat de un patriarh sau exilarch. Funcțiile sale au fost pur formală, a reprezentat evreii în relațiile oficiale cu guverne străine, a acționat în calitate de purtător de cuvânt al lor atunci când au dorit să trezească sentimentului public în favoarea lor, dar nu a avut nici directresponsibility în guvernul secret, a cărui existență a servit pentru a ascunde. Compus din membri de frunte ai fraternitatilor, s-ar putea discuta la întâlniri secrete probleme de interes general, lăsând soluție practică pentru fraternitatilor.

b) tribunalul sau Bet-DIN. 30

c) fraternitatilor.

Bet-DIN hotărât toate procesele și diferențele care apar între evrei individuale, precum și între membrii și Kahal în sine. Ea a existat în toate localitățile unde au existat evrei, catering la nevoile lor comerciale, și a avut jurisdicție finală atât în materie civilă și religioasă. Aceasta este singura avea competența de a interpreta legile spirituale ale Talmudului. Pentru a ilustra caracterul acestei instanțe, următoarele paragrafe din codul de talmudic 31 poate fi administrat:

"Nu evreu poate face apel pentru justiție pentru orice instanță sau judiciar, alta decât tribunalului evreiesc. Acest lucru este valabil chiar și atunci când legile țării poartă cu privire la problema în cauză sunt de acord cu legile iudaice, iar atunci când cele două părți sunt dispuse să prezinte diferențele lor . la primul Cine sparge acest ordin va fi scos în afara legii; 32 infracțiuni său este echivalent cu dispreț și încălcare a legii lui Moise.

"Judecătorii cazuri Bet-DIN implică împrumuturi, datorii, căsătorii, moșteniri, cadouri, daune, dobânzi, etc

"Deși Bet-DIN nu are dreptul de a amenda un hoț sau jefuitor, aceasta poate provoca indoui pe el până când el face restituirea completă. Se poate aplica amenzi pentru infracțiunea de reguli cum este prevăzut în Talmud.

"În cazul în care avizele Bet-DIN că națiunea este dat la tulburari, 33 se poate, fără confirmarea de către autoritățile evreiești, să impună amenzi, moarte-propoziții, și alte sancțiuni, precum și, în acest sens, el poate renunța la producția de mărturie pentru a dovedi vinovăția acuzatului. În cazul în care acesta din urmă este o persoană de influență în țară, Bet-DIN poate utiliza mecanismul juridic al țării să-l pedepsească. proprietatea lui poate fi declarat în afara protecția legii (guefker), și el poate face departe cu în funcție de circumstanțe. "

Ar fi greșit să presupunem că toate costumele între evrei au încercat de Bet-DIN. În multe situații, și în special în cazurile în care spinoase legea iudaică este contrar bunului simț, pentru că forma și termenele nu sunt de acord cu dreptate și conștiință, cazul nu este încercat de către judecătorii de la Bet-DIN, numit dayans, ci de către un tribunal special format din persoane alese pentru cunoștințele lor de practici de afaceri sau din alte motive speciale.

Explicația a masei de procese între evrei în fața instanțelor non-evrei este după cum urmează. Pentru cea mai mare parte, acestea au de a face cu proiecte prezentate de plată și trase pe evreii care s-au efectuate sancțiuni în mâinile Bet-DIN. Legile țării sunt astfel utilizate pentru a executa deciziile tribunalului evreiesc. Bet-DIN face o practica de a lega cele două părți într-un costum prezentat pentru decizia sa, de a le semna spații înainte de proces. În cazul în care, după aceea, partea care a pierdut cazul refuză să se conformeze deciziei, martor purtând semnătura sa este transformat într-un proiect și puse în circulație.

Revenind la fraternitatilor care sunt tendoanele a organizației, se găsește forma lor exterioară strict inofensiv. Regulile sunt aproape toate pe același model, și să stabilească taxele anuale, la data și locul pentru întâlnirile periodice, atribuțiile și obligațiile membrilor, precum și sancțiunile în cazul nerespectării, acesta din urmă intervalul de la amenzi mici la expulzarea din fraternitate. Un membru exclus dintr-o fraternitate a găsit el însuși nimicit de comunitate și, în general, a murit un proscris. Fiecare fraternitate are un scop religios sau de caritate, în legătură cu astfel de obiecte nobile ar fi următoarele:

a) Citirea din textele sacre, 34

b) Înmormântare de morți,

c) răscumpărarea de prizonieri

linck postare originala
http://therebel.org/index.php?option=com_content&view=article&id=738661:the-jewish-community-spirit&catid=347:opinion&Itemid=2455
EMIR AMIR
EMIR AMIR

Mesaje : 296
Data de inscriere : 20/10/2012

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum